La meva llista de blocs

divendres, 17 febrer de 2006

Flor

Heu vist mai una flor més bonica que la dels ametllers?? Sens dubte, de totes les flors que hi ha, la de l'ametller és per mi especial. Ni les roses, ni les orquídees, ni els lliris, ni cap de totes les altres flors em fascinen com aquesta flor. La veig delicada, delicada perquè neix amb el fred i ha de lluitar per sobreviure; però alhora és forta, perquè ho aconsegueix.
Espero aquests dies poder passejar entre ametllers i contemplar-los bocabadada. I pensar que jo sóc una flor d'ametller, que tot i el fred lluitaré i sobreviuré.


¿Habéis visto alguna vez una flor más bonita que la del almendro??? Sin duda, de todas las flores que existen, la del almendro es para mí especial. Ni las rosas, ni las orquideas, ni los lirios, ni ninguna de todas esas flores hermosas, me fascinan como ésta. La veo delicada, delicada porque nace con el frío y contra él debe luchar para sobrevivir; pero a la vez fuerte, porque lo consigue.
Espero estos días poder pasear entre almendros y contemplarlos boquiabierta. Y pensar que soy una flor de almendro, que a pesar del frío lucharé y sobreviviré.

dijous, 16 febrer de 2006

Abc particular 2ª part

Aquests dies estic una mica desanimada, no sé per què tot ho veig des del cantó negatiu i em trobo una mica saturada de tot, especialment pel que fa a les meves expectatives laborals. Així que si tot va com hem parlat aquests dies amb el meu cap, s'avancen les meves vacances del 2005. Sí sí encara tinc pendents 12 dies laborals del 2005 i jo no els perdono ni els cambio per diners. Les vacances són per fer-les!!!! No entenc la gent que, no per necessitat, prefereix uns diners, que no els treuen de cap problema, a uns dies de descans i pau. Per tant, és probable que a partir de dilluns estigui aquest blog parat, sense novetats. Però com no volia anar-me'n així de qualsevol manera, us ensenyo la segona part del que en un post anterior vaig batejar com el "meu abc particular". En aquest cas he canviat el color del lli, ara toca blanc, blanquet; i el tipus de fils, que són kreinik. Ja sé que hi ha més d'una amb la mosca darrera l'orella, intentant esbrinar que serà, serà... Només us dic que no penso fer budú amb les lletres de les inicials dels vostres noms i unes fotos, sota el meu llit, com algú ha insinuat, jajajajjaja.


Estos días ando un poco desanimada, no se por que todo lo veo por el lado negativo y me encuentro un poco saturada de todo, especialmente en cuanto a mis expectativas laborales se refiere. Así que si todo va como hemos hablado con mi jefe, se adelantan las vacaciones del 2005. Sí, sí, aún tengo 12 días laborales del 2005 pendientes, y yo no los perdono, ni los cambio por dinero. Las vacaciones son para disfrutarlas!!!! No entiendo a la gente que, no por necesidad, prefiere un dinero, que no les saca de ningún apuro, a unos días de descanso y paz. Por lo tanto, es probable que a partir de este lunes este chiringuito esté cerrado, sin novedades. Pero como no me quería ir así a la bartola, de cualquier modo, os enseño la segunda parte de lo que en un post anterior bauticé como "mi abc particular". En esta ocasión he cambiado el color del lino, ahora tocaba blanco, blanquito; y la clase de hilos, que son kreinik. Ya sé que por ahí hay más de una con la mosca detrás de la oreja intentando averiguar que será, será... Sólo os comento que no pienso hacer budú con las letras de las iniciales de vuestros nombres y unas fotos debajo de mi cama, como alguien ha insinuado, jajajajajaja.

A petición de África




aquí va mi lista de 4:



CUATRO TRABAJOS QUE HE TENIDO EN MI VIDA:

- Profesora particular
- En una tienda de moda
- En Port Aventura (no es lo mismo ir a divertirse que ir a currar)
- Administrativa (estoy pensando ahora mismo abrir nuevos horizontes laborales)


CUATRO PELÍCULAS QUE PODRÍA VER TODOS LOS DÍAS:

- Lo que el viento se llevó (me quedo patidifusa cuando la echan por la tele, me quedo atrapada por su magia)
- Ice Age, Monstruos S.A. y todas las de dibus
- Cualquiera de las de Hitchcock
- Cualquiera de las de Audrey Hepburn


CUATRO SITIOS DONDE HE VIVIDO:

- Tarragona
- Altafulla
- ......
- ......


CUATRO SERIES DE T.V. QUE ME GUSTAN:

- Los Serrano
- Hospital Central
- ...........(No soy de engancharme a series)
- ..........


CUATRO SITIOS DÓNDE HE PASADO VACACIONES:

- Praga
- Roma
- Rusia
- Grecia (mis mejores 15 días de vacaciones)


CUATRO WEBS QUE VISITO A DIARIO:

- Los blogs de px y otros
- MPC y tiendas online de px
- Bancos
- Google (menuda herramienta)


CUATRO DE MIS COMIDAS FAVORITAS:

- La paella
- El arroz negro
- Los canelones caseros que hacía mi madre(detesto los "prefabricados")
- El pollo a l'ast


CUATRO ALBUMS/CANTANTES SIN LOS QUE NO PUEDO VIVIR:

- Heroes del Silencio
- Amaral
- Duncan Dhu
- Chill out


CUATRO SITIOS DONDE ME GUSTARÍA ESTAR EN ESTE MOMENTO:

- En la playa de Altafulla paseando con Jordi y Sira
- En New York
- En la Patagonia esperando ver las hermosas colas de las ballenas surgir del mar (este es el viaje de mis sueños)
- En casa bordando (este sueño es más normalito, pero igual de difícil que el anterior)


CUATRO BLOGGERS QUE SE ADHIERAN AL CUESTIONARIO: - No pongo deberes, por lo tanto, quien pase por aquí y le apetezca.




dimarts, 14 febrer de 2006

primeres lletres/primeras letras

A mesura que anava confeccionant el llibret-costurer, anava començant el meu abc particular. En primer lloc, no sé perquè l'anomeno ABC, perquè no tinc intenció de fer-lo complert. Imagino que ho faig perquè vull anar ensenyant-vos les mostres, però sense que sapigueu ben bé que són, perquè arribat el moment ja ho descobrireu. I en segon lloc, perquè cada lletra, o si més no algunes, será diferent, no necessàriament hi ha d'haver un nexe d'unió entre totes elles. Bé, diguem-li ABC particular fins que es descobreixi el pastís, que serà pels volts de cap d'any. I ara ja us estic donant més
pistes.
Com que no totes les lletres seran iguals, per les tres primeres he aprofitat el lli que em va sobrar del costurer. I evidentment, els dissenys han estat extrets del llibre Sajou. Avui en veureu dues, més en capítols propers.

A medida que iba confeccionando el librito-costurero, iba iniciando mi abc particular. En primer lugar, no sé porque lo llamo ABC, porque no tengo intenciones de bordarlo completo. Imagino que ese es su nombre porque quiero ir enseñándoos muestras, pero sin que llegueis a saber que son realmente, porque eso lo descubrireis llegado el momento. Y en segundo lugar, porque cada letra, o si más no algunas, serán distintas; no necesariamente debe existir un nexo de unión entre todas ellas. Bueno, llamémosle pues mi ABC particular hasta que se descubra el pastel, que será hacia final de año. Y ya callo, que os estoy dando ya muchas pistas!!!!
Como no todas las letras serán iguales, para las tres primeras he aprovechado el lino que me sobró del costurero. Y evidentemente, los diseños han sido extraidos del libro de Sajou. Os muestro hoy dos, más en capítulos sucesivos.

Continuarà...

dilluns, 13 febrer de 2006

C'est l'amour??????? Nooooonnn

Podeu pensar que aquest post ve premeditat, però no és així ja que a mi mai m'ha agradat Sant Valentí. Per què se'ns ha de dir que hem d'estimar i com a conseqüència ho hem de demostrar comprant?? Noooo, definitivament no m'agraden aquestes imposicions comercials. Jo estimo cada dia de la setmana, cada dia de l'any i no només el 14 de febrer; i per tant si tinc ganes de regalar ho faig el 3 de febrer, el 15 de maig o el 10 d'octubre.
Un cop aclarit el tema, us presento les meves noves amigues, són les gallinetes de Margaret Sherry. Al patró original venen elles dues totes cofoïes assegudetes i fent-se "carinyets", mentre altres tres gallines se les miren amb cara d'enveja sana. He respectat tots els colors que marcava el patró (us ho explico, perquè normalment és molt estrany en mi això de seguir les intruccions al peu de la lletra), però encara queden pendents els "French Knots" que són els ulls de la gallina lila. Per més que intento fer-los, no em surten, grrrrr....
I tot i que estar de més, em reitero dient que "mare meva quin descobriment ha estat això de començar a brodar amb lli!!!!!!!!".



Podeis pensar que la publicación de este post es premeditada, pero no es cierto, ya que a mí nunca me ha gustado San Valentín.No me gusta San Valentín. ¿Por qué nos tiene que decir que tenemos que amar y como consecuencia lo tenemos que demostrar comprando??? Nooo, definitivamente no me gustan estas imposiciones comerciales. Yo amo cada día de la semana, cada día del año y no sólo el 14 de febrero; y por lo tanto si tengo ganas de regalar lo hago el 3 de febrero, el 15 de mayo o el 10 de octubre.
Aclarado el tema, os presento a mis nuevas amigas, son las gallinitas de Margaret Sherry. En el patrón original vienen ellas dos bien sentaditas haciéndose arrumacos, mientras otras tres gallinas se las miran con cara de envidia sana. He respetado todos los colores que marcaba el patrón (os lo explico, porque normalmente es muy raro en míesto de seguir a pies juntillas las instrucciones de los diseños); quedan aún por hacer los "French Knots" que son los ojos de la gallina lila. Pero por más que lo intento, no me salen, grrrrrr...
Y a pesar de poder parecer pesada, me reitero diciendo "madre mía vaya descubrimiento ha sido el bordar en lino!!!!"

dimecres, 8 febrer de 2006

incógnita


Què serà, serà, serà????? Aviat ho sabrem. Una única pista: adicció per MS, algú que visita aquest blog la té????

¿Qué será, será, será??? Pronto lo sabremos. Una única pista: adicción por MS, ¿alguien que visita este blog la padece???

dimarts, 7 febrer de 2006

detalls / detalles



La importància dels detalls en un brodat és cabdal. Si no us ho creieu mireu aquestes dues fotos, l'abans i el després d'un "backstitch" ho deixa ben clar.


La importancia de los detalles en un bordado es esencial. Si no lo creeis mirad estas dos fotos, el antes y el después de un "backstitch" lo deja claro.

dilluns, 6 febrer de 2006

Enllestit / Listo

Aquest cap de setmana ha estat força profitós, tot i el malestar que ens envaeix aquests últims dies. A vegades preferiria que fos una grip d'aquelles ben fortes que t'obliga a estar un parell de dies al llit i au malestar passat, que no pas arrossegar durant més de 15 dies aquesta sensació.
Malgrat tot he pogut dedicar una bona estona cada dia al px. Divendres per la tarda vaig acabar unes gallines de MS, ara em queda perfilar-les. Són detalls que es poden deixar enllestits aprofitant els moments de després de dinar.
Dissabte i diumenge m'he centrat en el llibret-costurer i justament aquest migdia l'hi he donat el cop de gràcia final passant un pespunt al voltant. Voilaaaa!!! Al final no ha estat tan difícil com semblava. Tenia els meus dubtes sobre com m'ho faria per poder donar la volta a la peça i introduir la guata, però ha estat realment fàcil, perquè he optat per cosir per la part interior tres dels costats, mentre que el quart l'he embastat i ha estat el pespunt decoratiu el que el subjecta. No sé si aquesta manera de fer és molt ortodoxa, però... Els motius del costurer els he extret de dos dels llibres que vaig comprar fa uns mesos a Amazon.
Estic força satisfeta amb el resultat. Per ser el primer no està del tot malament. Ara a esperar que li agradi a la persona que el rebrà el dia del seu sant.














Este fin de semana ha sido bastante
provechoso a pesar del malestar que nos invade estos últimos días. A veces preferiría que nos atacara una gripe bien fuerte que te obliga a estar en cama dos días y ala se pasa, que no esto de arrastar durante 15 días esta sensación extraña.
Con todo, he podido dedicar un buen rato cada día al px. El viernes por la tarde dejé lista unas gallinas de MS, sólo me queda perfilarlas. Son detalles que quedarán acabados aprovechando los ratitos de después de comer.
El sábado y el domingo me centré en el librito-costurero y justamente este mediodía le he dado el golpe de gracia final pasando un pespunte alrededor. Voilaaaaa!!! Al final no ha resultado tan difícil como me parecía. Tenía mis dudas sobre como me las iba a apañar para dar la vuelta a la pieza e introducir la guata, pero ha sido realmente fácil, ya que opté por coser por la parte interior tres de los lados, mientras el cuarto lo hilvané y ha sido el pespunte decorativo el encargado de sujetarlo. No sé si es muy ortodoxa esta manera de hacerlo, pero... Los motivos del costurero los he extraido de dos de los libros que compré hace meses en Amazon.
Estoy bastante satisfecha con el resultado. Para ser el primero no está mal del todo. Ahora me queda esperar que le guste a la persona que lo va a recibir por su santo.



dijous, 2 febrer de 2006

Maracaibo

Nela, el teu paquet va arribar sa i estalvi, tot i que jo crec que va venir per mar i no per aire, perquè si no com s'explica que hagi trigat tant en arribar. Bé, ara això és el de menys, no??? Com que ja ho vas mostrar al teu blog, no ensenyaré tot el que m'has enviat (de nou gràcies, ja sé que sóc pesada), però si m'agradaria compartir amb tothom que es passa per aquí, la meravellosa postal que m'has pintat. Com explicaves al teu blog es tracta d'un racó molt especial de la teva ciutat. Doncs, aquí va la imatge, publicada precisament en el moment que estàs tornant a ella. Què tinguis un bon vol!!! Per cert, compraré un marc ben xulo i buscaré un espai en les parets tan pelades de casa per penjar-la.

Nela, tu paquete llegó bien, aunque yo creo que vino por mar y no por aire, porque sino como se explica que haya tardado tanto en llegar. Pero bueno, eso es lo de menos ahora, verdad??? Como ya lo mostraste en tu blog, no enseñaré todo lo que me has enviado (desde aquí de nuevo gracias, ya sé que soy pesada), pero me gustaría compartir con todo el mundo que pasa por aquí, la maravilosa postal que me has pintado. Como explicabas en tu blog se trata de un rincón muy especial de tu ciudad. Pues ahí va la imagen, publicada precisamente en el momento en que estás retornando a ella. ¡¡¡Qué tengas un buen vuelo!!!! Por cierto, compraré un marquito chulo y buscaré un hueco en las paredes tan peladas de nuestra casa para colgarla.