La meva llista de blogs

dijous, 13 de setembre del 2007

pinkeep AMAP


L'estiu del 2007 ha estat l'estiu dels pinkeep. N'he brodat 4, un parell per a la meva vitrina i un parell per.... i per.... La meva intenció és anar fent una petita col·lecció d'accessoris en punt de creu. Aquest és una petita meravella, per a mi és clar. El disseny no és altre que el Victoria's Quaker de A mon Ami Pierre; el lli de nou és un pedaç que encara em quedava de graziano ct.28 i el fil de seda de Vikky Clayton en color Turkey Red. M'hagués agradat confeccionar una petita butxaca per a les tissores a la part del darrera, però vaig desistir abans de començar, potser el proper. I mentre brodava tot en 1x1 m'enrecordava constantment dels comentaris que han anat fent les noies del SAL"A Quaker Pattern Book de Ellen Chester". Contemplar les x petitones és una delícia, però haver de desfer un brodat en 1x1 quan una s'equivoca és un autèntic calvari.

El verano del 2007 ha sido el verano de los pinkeep. He bordado 4, un par para mi vitrina y otro par para ...... y para..... Mi intención es ir confeccionando una pequeña colección de accesorios en punto de cruz. El diseño no es otro que el Victoria's Quaker de A mon Ami Pierre; el lino un pedacito que aún tenía de graziano ct.28 y el hilo de seda de Vikky Clayton en color Turkey Red. Me hubiera gustado confeccionar un pequeño bolsillo para las tijeras en la parte trasera, pero desistí antes de empezar, quizás en el próximo. Y mientras bordaba todo en 1x1 recordaba constantemente los comentarios de las chicas inmersas en el SAL"A Quaker Pattern Book de Ellen Chester". Contemplar las x chiquititas es una delicia, pero tener que desbaratar un bordado en 1x1 cuando una se equivoca es un auténtico calvario.

14 comentaris:

Mayté Bermúdez-García ha dit...

En una palabra...PRECIOSO!!!

Alma_vcg ha dit...

Muy bonito!!

Ya me imagino el calvario que será deshacer errores en 1x1.

Saludos

Anònim ha dit...

Arghhhhhhhh !!!!, és monissim !!!.
Aquest model queda super bé muntat en pinkeep !!!

Karyne ha dit...

Que lindo!!!! Me encanta esa tela... realmente delicado!!! Abrazos, karyne

Ricardo Astrauskas ha dit...

Aveces me desestresa leerte, otras veces me animas, besitos

Anònim ha dit...

T'ha quedat moníssim, encara no m'he decidit a fer-ne cap, em fa pal pensar en el muntatge, potser al veure tanta monada al final m'hauré d'esforçar i fer-ne un.

Auxi ha dit...

Todavía no he realizado ningún pinkeep, pero viendo el tuyo, realmente cada vez me apetece más. Va siendo hora de ponerse al día..

Anònim ha dit...

T'ha quedat MAQUÍSSIM! Bravo!
i si lo de desfer en 1x1, es... argh!

Cristina ha dit...

Coincido con Mayté: PRECIOSO !!! La combinación con la tela Graziano queda genial.

Anni Rios ha dit...

que lindo Laura, felicidades.

Carla ha dit...

Me encanta ese diseño...te ha quedado super lindo el pinkeep!!!

Silvia F.Keros ha dit...

Te ha quedado precioso! Se hacer punto de cruz, pero no lo aplico a nada. Me encanta ver el partido que le sacas!!

la.lluna.d.abril ha dit...

Preciós!!!!
Les imatges valen per si soles

Ana María ha dit...

Te ha quedado fantásssssssssssssssssstico, olé olé y olé ¿para cuando el próximo?

besitos