La meva llista de blogs

dimarts, 22 de novembre del 2005

El meu primer Mirabilia


Anteriorment, els dissenys de Nora Corbett no m'havien cridat mai massa l'atenció. Quan vaig descobrir el disseny nº 83, Feather Fairy, em vaig quedar prendada d'ell i no em vaig poder resistir al seu encant. Aquí us presento el resultat final. I mare meva!!!! Això crea addicció, perquè a la meva llista de futuribles ja hi ha anotats diversos dissenys d'aquesta marca!!!

www.mirabilia.com


Anteriormente, los diseños de Nora Corbett no me habían llamado la atención. Cuando descubrí el diseño nº83, feather fairy, quedé prendada de él y no me pude resistir a su encanto. Aquí os enseño el resultado final. Ayyy madre!!!! Esto crea adicción, ya tengo varios diseños de esta casa anotados en mi lista de futuribles!!!