La meva llista de blogs

dimarts, 21 de març del 2006

Coincidència

I ja som tres les que recentment hem adquirit el llibre de Jinny Beyer. I coses de la casualitat, com l'Ana, aquest dissabte vaig passar a recollir per l'Abacus el llibre. Sense saber com al cistell de la compra va caure una d'aquestes taules regides que serveixen per tallar les peces de roba.
Tot i que havia fullejat el llibre a Albapatch, he de dir que mirat en calma a casa, crec que la compra ha estat acertada. Proper pas: trobar a prop un lloc on imparteixin cursos.

Y ya somos tres las que recientemente hemos adquirido el libro de Jinny Beyer. Y cosas de la casualidad, como Ana, este sábado pasé a recoger mi ejemplar por Abacus. Además sin saber como en mi cesto de compra cayó una de esas tablillas rígidas que sirven para cortar las piezas de tela.
Aunque había ya ojeado el libro en Albapatch, tengo que decir que mirado con calma en casa, creo que la compra ha sido acertada. Próximo paso: encontrar un centro cerca donde se impartan cursos.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

... et recomano que consultis la web de l'associació espanyola de patch,... allí hi ha les direccions de tots els llocs on ensenyen aquesta tècnica. Anims !
http://www.patchworkespana.org/index.html

Aysezhu ha dit...

Seguro que no te resulta difícil encontrar un sitio, tenéis suerte, en Cataluña hay muchísima afición.

Además, la recomendación de Silvia es buena, voy a echarle un vistazo yo también.

Mercedes ha dit...

Creo que lo vi en Pontejos, no estoy segura, recuerdo un libro con imágenes de algunas colchas y con una cuidada presentación.