La meva llista de blocs

dimecres, 15 de març de 2006

Para Nela: mi pequeño granito de arena

Les que visiteu sovint el blog de la Nela, haureu vist que fa unes setmanes demanava ajuda per a confeccionar un llistat de tutorials de manualitats. En primer lloc, Hip Hip Hurra per la iniciativa, Nela. De ben segur ens serà de gran ajut per a tothom. Per tant, no vull deixar passar l'oportunitat i avui us deixo els links d'uns blogs que em semblen summament interessants:

En aquest l'autora ens mostra totes les seves inquietuds. En l'últim post podreu veure com fer braçalets a partir de retalls de roba i abaloris.

Turkey Feathers és un blog que tampoc podeu deixar passar. Tot i que l'autora no ens mostra pas a pas com elabora les seves creacions, aquestes són flipants.

Las que visitáis con asiduidad el blog de Nela, habréis visto que unas semanas atrás pedía ayuda para confeccionar un listado de tutoriales de manualidades. En primer lugar, HIP HIP HURRA por la iniciativa, Nela. Sin duda alguna nos será de gran ayuda tu trabajo de investigación. Por lo tanto, no quiero desaprovechar la oportunidad y os dejo los links de unos blogs que me parecen sumamente interesantes.

En éste, la autora nos muestra todas sus inquietudes. En su último post podréis ver como elaborar brazaletes a partir de retales de tela y abalorios.

Turkey Feathers es un blog que tampoco podéis dejar de visitar. A pesar de que la autora no nos muestra paso a paso como elabora sus creaciones, éstas son flipantes.


3 comentaris:

Sara d'Andorre ha dit...

La segunda dirección es particularmente alucinante, cuántas cosas! No sé cómo hacen algunas para tener el tiempo de hacer tantas cosas tan bonitas!

Lolita Blahnik ha dit...

Tomo nota de ambos links!

Nela ha dit...

gracias mi laurichis ya subidos,,,
gracias
nela