La meva llista de blocs

dimarts, 7 de març de 2006

patchwork 1

Són molts els posts dedicats al patchwork que apareixen als blogs que visito. I tafanera de mena que sóc, m'ha picat el cuquet del patch. He de dir però que ni idea de retallar peces de roba i unir-les i per això el millor era començar a investigar. Per casualitat, així és com trobo moltes pàgines interessants, el google em va dirigir cap a una tenda online, que resulta que és de Reus (ciutat veïna de Tarragona).
La tenda és albapatch i ofereix material de patch com ara teles, llibres, revistes, plantilles... Primerament vaig contactar per e-mail, he de dir però que tot i que ofereixen la possibilitat de fer compres on-line, no són massa ràpids (van trigar 15 dies en respondre'm el mail, i si les comandes van al mateix ritme...). Així que aprofitant les vacances una tarda vaig anar a parar a Reus i a la tenda en qüestió. Llàstima que no està en un carrer massa céntric i que el seu horari tampoc és molt comercial, perquè la tenda a primera vista val la pena, al menys això em va semblar a mi, que sóc una novata del patch (potser les que esteu més acostumades la veurieu una mica provinciana i que ofereix simplement les coses bàsiques).
La tenda està dividida en dos espais, el primer el més gran os es troba tot el material (piles i piles de teles en una prestatgeria d'una gran paret, i llibres, revistes, plantilles i altres estris a la paret de davant, i al centre dues grans taules, també amb llibres i altres coses). Al fons semblava haver una cambra, probablement per a cursos, però ho desconec.
La sra. molt amable em va deixar mirar i mirar i després em va recomanar tres llibres per a iniciar-me en el món del patch (deixo aquesta informació per a un proper post). Llàstima que va venir una clienta i que jo tenia el cotxe mal aparcat i no em podia entretenir massa, perquè m'hagués agradat conversar amb ella i saber, per exemple, si imparteixen cursos.


Son numerosos los posts dedicados al patchwork que aparecen en los blogs que visito. Y curiosa como soy, me ha picado el gusanillo del patch. Tengo que decir que ni idea de recortar piezas de tela y unirlas, por eso lo mejor era comenzar una investigación. Por casualidad, así es como hallo muchas webs interesantes, el google me dirigió a una tienda online, que resulta es de Reus (ciudad vecina de Tarragona).
La tienda es albapatch y ofrece material de patch como telas, libros, revistas, plantillas... Primeramente contacté con ellos via e-mail, tengo que decir que a pesar de la posibilidad de comprar online, no son demasiado rápidos (tardaron 15 días en contestarme, y si los pedidos van al mismo ritmo...) Así pues aprovechando mis vacaciones, una tarde fui a Reus a buscar la tienda en cuestión. Lástima que no está en una calle muy céntrica y que su horario tampoco es muy comercial, porque la tienda a primera vista vale la pena, al menos eso me pareció a mí, que soy una novata del patch (quizás para las expertas puede parecer provinciana y que ofrece simplemente los materiales básicos).
La tienda está dividida en dos espacios, el primero es el más amplio y es donde se halla todo el material (pilas y pilas de telas en una gran estantería de toda una pared; y libros, revistas, plantillas y otros utensilios en la pared de enfrente; y en el centro dos grandes mesas con libros y otras cosillas). En el fondo parece haber una sala, probablemente para cursos, pero lo desconozco.
La sra. muy amable me dejo mirar y mirar y me recomendó tres libros para iniciarse en el mundo del patch (esta info. la deja para un próximo post). Lástima que entró una clienta y que yo tenía el coche mal aparcado y no me pudo entretener más, porque me hubiera gustado conversar más con ella y saber, por ejemplo, si imparten cursos.

6 comentaris:

Aysezhu ha dit...

Vaya, vaya, parece que ha picado otra, jeje. Estoy deseando que nos cuentes qué libros te han recomendado para empezar.

an_drea ha dit...

A mi també m'està picant la curiositat el patchwork, però com que no sé cosir bé, em sembla a mi que primer he de començar per això jeje
Si t'animes a fer alguna classe online, m'apunto!

A mi también me está picando la curiosidad el patchwork, pero como no sé copser, me parece a mi que primero tengo que empezar por eso jeje

Si te animas a hacer alguna clase on line ¡me apunto!

IsaB ha dit...

Waouw y empiezas con un modelo que a mi me parece tan dificil!!!! Yo me limito a cuadrado y rayas de momento!! Bravisimo!!!!

laura ha dit...

Uyyy no no nooo, la foto es sólo para ilustrar el post. Yo de patch ni idea, por eso a comenzar la casa por los cimientos y no por el tejado.

Lolita Blahnik ha dit...

El patchwork es una de mis actividades pendientes. En mi ciudad hay al menos que yo conozca, dos tiendas-taller donde se imparten clases y algun dia me apuntare... me encanta los trabajos de patchwork!!!

IsaB ha dit...

jajaja... como se dice en francès, tu m'as bien eue!!!! jaja... sin embargo, la tienda en su sitio web propone telas super!! mmm