La meva llista de blogs

dijous, 4 de maig del 2006

Fora de servei / Fuera de servicio

He estat uns dies lluny del pc i sense poder escriure cap post. Dissabte per la nit vam decidir agafar el cotxe i en tres hores estàvem plantats a un petit poble de Teruel. Això sí, dilluns a l'hora de dinar a Altafulla, viatge llampec.
Dimarts i dimecres hem estat a Sabadell assistint a un curs programat per l'empresa sobre la programació neurolingüística. Bé, el curs era tractament de clients conflictius i he sortit d'ell entusiasmada, primer pel professor, un psicoterapeuta brasiler que transmitia molta pau interior, i segon pel contingut i la forma de presentar el curs. Crec que a banda de ser molt útil en el món laboral, tot és aplicable a qualsevol àmbit de la nostra vida, perquè allí on anem acabem tractant amb persones. Ara em queda devorar tots aquells llibres que ens ha recomanat. Uiii serà que estic creixent, interiorment, és clar.

Pd: sobre px res de nou, tot aparcat.


He estado unos días alejada del pc y sin poder escribir ningún post. El sábado por la noche nos dio el puntazo y en tres horas nos plantamos en un pueblo de Teruel. Eso sí el lunes a la hora de comer en Altafulla, a esto se le llama viaje relámpago.
El martes y el miércoles hemos estado en Sabadell asisitiendo a un curso programado por la empresa sobre la programación neurolingüística. En realidad el curso consistía en el trato de clientes conflictivos y he salido de él entusiasmada; primero por el profesor, un psicoterapeuta brasileño que transmitía una paz interior tremensa; y segundo por el contenido y la forma de presentar el curso. Creo que a parte de ser muy útil en el mundo laboral, todo es aplicable a cualquier ámbito de nuestra vida, puesto que allí donde vamos acabamos tratando con seres humanos. Ahora me queda devorar todos los libros que nos ha recomendado. Uiiii será que estoy creciendo, interiormente, claro.


Pd: sobre px ninguna novedad, todo aparcado.

2 comentaris:

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Estoy segura que ese curso te servirá mucho, tanto para el trabajo como para lidiar con personas de tu alrededor. Me has hecho recordar cuando yo daba ese tipo de cursos, y aún así siempre que podía tomaba cualquier seminario, siemrpe se aprende algo nuevo.

Anabel ha dit...

Será éso, que creces interiormente:-p