La meva llista de blogs

dimarts, 9 de maig del 2006

gat globus.../ gato globo...

... és el nom amb què Sara ha batejat el meu darrer gat i com m'ha agradat, li he adjudicat. Ara ja està acabat del tot. He tingut algunes complicacions amb uns punts especials que mai fins ara m'havia trobat en els gràfics. Si us fixeu en el detall de l'orella podreu observar que hi ha x que no han quedat del tot bé.

Per exemple, el punt A està format per dues creus, agafant un fil verticalment, però els dos horitzontals, formem la creu que queda igual d'alta, però la meitat d'ampla, amb la qual cosa dues creus d'aquestes formen una creu sencera.
El punt B és una creu sencera, però si ens fixem bé veiem una particularitat, que no és altra que la creu està un fil desplaçada. Al gràfic el símbol que apareix és el d'una creu sencera, però que ocupa mig espai de la creu de la dreta i mig espai de la creu de l'esquerra, per la qual cosa al costat d'un punt d'aquest trobem un punt A.
El punt C és similar al punt A amb la diferència que són dues creutes en horitzontal.
I el punt D és una mitja creueta en vertical.
Tot això és una mica complicat d'entendre, bé millor dit, m'és una mica complicat d'explicar-ho clarament, alhora que brodar-ho amb una mica de decència. Com a mínim aquesta és la manera en què he interpretat el gràfic i les instruccions.


... es el nombre con que Sara en un comentario a un post anterior ha bautizado a mi último minino; y como me ha gustado se lo he adjudicado. Ahora ya está terminado. Se me han presentado algunas complicaciones con unos puntos especiales que nunca hasta ahora había encontrado en los gráficos. Si os fijáis en el detalle de la oreja, podréis observar que hay x que no han quedado del todo bien.

Por ejemplo, el punto A está formado por dos cruces, cogiendo un hilo vertical, pero los dos horizontales, formamos la x, que queda igual de alta, pero la mitad de ancha, por ello dos cruces de estas forman una x normal entera.
El punto B es una x entera, pero tiene una particularidad, que no es otra que la x está desplazada un hilo. En el gráfico el símbolo representado es el de una cruz entera, pero ocupa la mitad del espacio de la cruz de la derecha y la mitad de la cruz de la izda., por ello al lado de un punto de este tipo encontramos un punto tipo A.
El punto C es similar al punto A con la diferencia que las dos crucecitas lo son en horizontal.
Y el punto D es una cruz estrechita en vertical.
Todo esto es un poco complicado de entender, bueno mejor dicho, me es un poco complicado de explicarlo claramente, a la vez que bordarlo con un poco de decencia. Como mínimo esta es la manera como he interpretado el gráfico y las instrucciones.


8 comentaris:

Lolita Blahnik ha dit...

Laura, definitivamente, el punto de cruz me supera!!! que dificil!!!
Me muero por ver tus etiquetas y por que me enseñes a hacerlas, no seran a punto de cruz verdad?? porque entonces voy a necesitar un tutor particular :))

nela ha dit...

sabes eso medios puntos y cuartois de puntos de heritage son muy complejos, tal vez si se cose con una sola hebra a dos pasadas mejore, besos estan geniale, Hay espero que el segundo envio llegue pronto con mis nine cats...

nela ha dit...

eyyyy que etiquetas de que me perdi, donde? laura? lolita? que estan inventando?'Ç??

Anònim ha dit...

¡es super simpático! yo antes hacía mucho punto de cruz...tengo varios cuadritos que debería terminar, pero me da una pereza!!! a ver si vemos esas etiquetas pronto, estaré al tanto

Leeland ha dit...

Qué sonrisa dulce! Me encanta tu gato! Esta claro que los disenos de Heritage Stitchcraft con estos puntos extranos son dificiles, pero el resultado vale la pena! Bravo Laura!

Anabel ha dit...

Yo también quiero ver esas etiquetas. Y me quito el sombrero ante ti,qué bien y rápido haces el punto de cruz...Qué envidia:-)

Anònim ha dit...

Que divertit que ha quedat el Globusgat!! el backstitch ho canvia tot!

Anònim ha dit...

oh ouiiii il est beau!!!!!!