La meva llista de blogs

dimarts, 25 de juliol del 2006

de compres

Aquests dies han arribat alguns paquets. El primer és un kit de Fleur de Lis que vaig comprar-li a l'Ana (no sé si encara li quedarà alguna cosa, però fa uns dies, venia, bé pels preus bé podríem dir que mig regalava, molts kits i altres cosetes de px). M'encanta la lavanda, tot i que a les llavors que vaig plantar fa setmanes els hi costa treure el cap de la terra. Serà la calor.
El segon paquet ve d'Holanda. L'África ens va indicar una bona manera d'iniciar una col·lecció de fils via Titania Dreams. Encara no sé que faré amb ells, però és una bona manera de probar-los i veure si val la pena continuar amb ells.


Estos días han llegado algunos paquetes. El primero es un kit de Fleur de Lis que compré a Ana (no sé si aún le quedará alguna cosa, pero unos días atrás puso a la venta, aunque por los precios podríamos decir que medio regalaba, algunos kits y otras cosillas de px). Me encanta la lavanda, a pesar de que a las semillas que planté hace semanas, les cuesta sacar la cabecita del tiesto. Será este calor.
El segundo paquete viene de Holanda. África nos indicó una buena manera de iniciar una colección de hilos vía Titania Dreams. Todavía no he decidido que haré con ellos, pero es una buena forma de empezar a probarlos y ver si vale la pena continuar con ellos.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, m'encanta quan ensenyeu lo que heu comprat, sembla que hagi anat de compres jo també.
Els colors dels fils m'agraden molt, i el kit de lavanda també, total que m'agarad tot (per fer més curt!!)

Anònim ha dit...

com "agarad" no vol dir gran cosa, corrigeixo: "m'agrada"

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Los hilos de Dragon floss son preciosos, pero ten cuidado cuando los uses porque no son lavables. Que agradable es que nos lleguen cositas nuevas, verdad?

laura ha dit...

Mayté, gracias por la advertencia. No vaya a ser que me pase como con las toallas de Pilar.