La meva llista de blogs

dilluns, 17 de juliol del 2006

Qui avisa... /El que avisa...

... doncs això, que el meu revés és espantós i em fa molta vergonya ensenyar-vos-el, però potser no és tanta la vergonya que sento com el greu que em sap que tot això sigui un RR i jo no estigui a l'alçada de la resta d'amigues de MPC. Així que demano ja disculpes de forma avançada. He de dir que ho intento i començo força bé, però arriba el moment en què he de brodar dues x en un color, una en un altre i una amb un tercer fil i l'embolic és notable. I més embolic encara quan es tracta de fer el backstitch, així que Gemma espero que sàpigues perdonar-me aquest revés tan lleig.
Per la resta he de dir que me les prometia molt felices pensant que seria pim, pam, pum, i tampoc ha estat així perquè el constant canvi de colors ha fet que no fos tot tant ràpid. I tenint en compte que estava de vacances i podia brodar bastant, he trigat una setmana en tenir-lo a punt.
Però no són retrets tots aquests comentaris, perquè tot i les meves dificultats, m'he divertit molt, ja que cada estoneta pensava si li agradaria a la Gemma el disseny triat i el lloc que ocupa. També pensava quins dissenys triaran la resta d'amigues i on els ubicaran i pensava que poc a poc anirem donant cos a la tela i deixarà de ser un simple tros de tela per ser un brodat màgic. (uiii em sona tot una mica cursi). Ara em toca preparar el sobre i enviar-lo a Mariela, mentre espero que m'arribi la tela country de l'Ana.


Pd: Per cert, no volia deixar de dir que hi ha una
petita trampa. Era requisit brodar els noms de les plantes en castellà. I com que la traducció fa variar les lletres, la "j" de "mejorana" quedava sobre part de la flor, per tant, falta una ratlleta. No es nota gaire i sembla com si les lletres estiguessin al fons, com en un segon terme. Aquí més fotos.



... pues eso, que mi revés es espantoso y me da mucha vergüenza mostrarlo, pero quizás no es tanta la vergüenza como el miedo de que esta aventura es un RR y yo no sé estar a la altura del resto de amigas de MPC. Así que os pido a todas disculpas de forma avanzada y particularmente a Gemma, ya que ésta es su tela. Lo intento y al principio comienzo bien, pero llega el momento en que tengo que bordar dos x en un color, otra en otro y una con un tercer hilo y el lío es notable. Y más me lío aún con el backstitch, así que Gemma espero que perdones este revés tan feo.
También tengo que decir que me las prometia muy felices pensando que seria pim, pam, pum, y tampoco ha sido así porque el constante cambio de colores ha hecho que no bordara tan rápida. Y teniendo en cuenta que estaba de vacaciones y podía bordar bastante, he tardado una semana en tenerlo a punto.
Pero no son quejas estos comentarios, puesto que a pesar de mis dificultades, me he divertido mucho, ya que cada momento pensaba si sería del agrado de Gemma el diseño escogido y el lugar que ocupa. También me preguntaba qué diseños escogerán el resto de amigas y dónde los ubicarán y así poco a poco iremos danto cuerpo a la tela, que dejará de ser un pedazo de tela para convertirse en un bordado mágico (uiii que cursi me ha quedado esto). Ahora me toca preparar el sobre y enviarlo a Mariela, mientras esperaré a que me llegue la tela country de Ana.


Pd: Por cierto, no quería obviar el hecho que hay una pequeña trampa. Era requisito bordar el nombre de las plantas en castellano. Y como la traducción hace variar las letras, la "j" de "mejorana" quedaba sobre parte de la flor, por lo tanto, falta una rallita. No se aprecia mucho y parece como si las letras ocuparan el fondo, como en un segundo plano. Aquí más fotos.

10 comentaris:

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Luara, la solución que le has dado a la "J" está perfecto ni se nota que falta una rayita. Estoy segura que gemma sabrá apreciar el trabajo de amor que has realizado en su bordado. Sobre tu revés, te falta pulirlo, pero no es un desastre, los he visto muchísimo peores, que el tuyo es fantástico :)

Besos, bonita

la tieta Rosa ha dit...

Bé jo no crec que el teu rabé estiqui tan desastrós!!!!
si veiessis el que fan els nens aqui a l'escola... però això es un altre història!
Jo crec que amb una mica de paciència ho milloraràs molt
endevant!!

nela ha dit...

si laurita el mio esta peor, y tu tranquila que no me entra el mitc.... y yo lo intento y nada..

Anònim ha dit...

....va, va, va,.... no n'hi ha per tant, a mi em sembla fantàstic !!!. El motiu és una monada i els colors, més...

Anònim ha dit...

Francament, jo no veig que el teu revés estigui malament!
La meva sogra té la manía de mirar el revés de lo que faig, i jo l'hi dic: que tens intenció de penjar-ho del revés?? Mentres no hi hagi cap fil que s'escapi...

Bea ha dit...

T'ha quedat molt maca la mejorana. Es un RR molt maco.

Ja veuràs tú quan t'ensenyi al revés del meu Mystic Stitch, et semblarà perfecte el teu revés jejeje

Petons

Aysezhu ha dit...

¡Que ilusión ver cómo avanza el RR! Y que buena solución para la "j", confieso que no se me ocurrió comprobar que al escribir el nombre en castellano no afectara al bordado.

Me ha encantado ver el bordado. ¡Muchas gracias!

Gemma

Cristina ha dit...

Yo también tengo como asignatura pendiente pulir mi revés, al que hasta ahora no le había dado ninguna importancia, la verdad, pero veo que la tiene. De hecho, ayer empecé una nueva labor y estoy intentando aplicar algún nuevo conocimiento: remato por delante en las cruces del mismo color, por ejemplo, pero todavía me falta mucho... me planteo incluso apuntarme a algún curso de Mayté, que creo es una experta estupenda en el tema.

Lolita Blahnik ha dit...

Ya mejoraran tus "reversos" es todo practica ( supongo porque yo y el punto de cruz enemigos mortales...)

Loló ha dit...

Laura , lo importante de éste tipo de actividad es compartir nuestro trabajo . Y bueno el revés se va mejorando poco a poco.

Loló