La meva llista de blogs

dissabte, 1 de juliol del 2006

Space Camp Academy

Avui a les 13.30 comencen els meus primers 15 dies de vacances, així que no sé si hi haurà massa novetats al blog. No em volia anar però sense ensenyar-vos alguna de les fotos del viatge a Alabama de Jordi. L'experiència ha estat formidable, tot i les diferències culturals. Ha estat una setmana dura, de tallers continuats des de les set del matí fins a les vuit del vespre, amb aturades de mitja hora per dinar i sopar; vaja un non-stop continuat de construir cohets, fer simulacions de vols, jugar amb la no gravetat... fins i tot han conegut un astronauta de veritat. Això sí diu que a vegades els tallers eren una mica infantils, vaja que alguns americans són com nens grans.
El pitjor ha estat el tema de l'alimentació, superar una setmana a base de pollastre fregit i hamburguesa no resulta bo per l'estòmac. Imagino que a EE.UU. hi haurà restaurants amb una bona carta, però al campus fins i tot les amanides estan encobertes, són unes quantes fulles d'enciam amb tires de bacon i moooooooolta salsa. Una cosa que també és curiosa és que sempre van amb el got de coca-cola a la mà fins i tot a les conferències; a més barregen el dolç i el salat.
L'idioma no ha estat cap obstacle. Hi havia persones amb qui podia dialogar sense problemes i altres amb qui era més difícil. Imagino que quelcom semblant amb l'accent els hi passa als estudiants de castellà, no és el mateix parlar amb un andalús que amb un asturià, no?


Hoy a las 13.30 empiezan mis primeros 15 días de vacaciones, así que no habrá muchas novedades en el blog. Pero no me quería ir sin antes enseñaros algunas de las fotos del viaje de Jordi a Alabama. La experiencia ha sido formidable, a pesar de las diferencias culturales. Ha sido una semana dura, de talleres continuados desde las 7 de la mañana hasta las 8 de la tarde, con paradas de media hora para comer y cenar; vaya un non-stop de construir cohetes, hacer simulaciones de vuelos y misiones, jugar con la no gravedad... incluso han conocido un astronauta de carne y hueso. Eso sí dice que a algunos de los talleres eran un poco infantiles, vaya que algunos norteamericanos son como niños grandes.
Lo peor ha sido el tema alimenticio, superar una semana a base de pollo frito y hamburguesa no es aconsejable para el estómago. Imagino que en EE.UU. habrá restaurantes con una carta saludable, pero en el campus hasta las ensaladas están encubiertas, consisten en unas cuantas hojas de lechuga con tiras de bacon y muuuuuucha salsa. Una cosa curiosa es que siempre van con el vaso de coca-cola en la mano a todos los sitios, incluso a las conferencias, ahhh y mezclan dulce con salado (doritos y lacasitos).
El idioma no ha comportado ninguna dificultad. Había personas con quien dialogaba sin problemas y otras con quien era más difícil. Imagino que algo parecido les pasa a los estudiantes de castellano, no es lo mismo hablar con un andaluz que con un asturiano, verdad???

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero entonces que las disfrutes Laura, siempre me gusta ve las fotos de los demás, asi que gracias por colgarlas
Besos
Ana

Anònim ha dit...

¡Qué pasada! A mi marido le encantaría una beca así, es un apasionado del tema espacial.
¿Me puedes decir dónde pedir la beca?
¡¡Gracias!!
Raquel

Anònim ha dit...

qué experiencia! me encantaría probar eso de la gravedad... yo también aprovecho cuando se va mi marido para convertir la casa en un taller ;)

Anònim ha dit...

Me he equivocado al poner la dirección de mi blog y he puesto la tuya, porque la tenía copiada en la memoria...sorry

laura ha dit...

Raquel, son becas que conceden diversas multinacionales que trabajan para la Nasa. Las ofrecen exclusivamente a profesores de secundaria. Si te interesa ya te pasaré más información.

nela ha dit...

Ayyyy que rebien por todo, por que Jordi fue a su curso y que ya regreso y ahora vacaciones playerassss, gozalas muchho y si vez a mec mec le das un gran beso de mi parte...

la tieta Rosa ha dit...

Uff que bé s'ho deu haber passat en Jordi!!!
I ara us toca a tots dos, us desitjo molt bones vacances, i també espero fotos ;-)
aneu a descansar? o a fer turisme???

Aysezhu ha dit...

¡Que buena experiencia para Jordi! Seguro que habrá disfrutado mucho.

¡¡Divertios en vacaciones!! Y ya sabes que en septiembre tenemos que vernos, eh?

Inkita ha dit...

Ostress!! Quina experiencia!!

M´ha agradat molt el teu blog! Que de cosetes interesants!!!

Petonets ;)