La meva llista de blocs

dilluns, 14 d’agost de 2006

intercanvi estoig (wristlet)

Fa unes setmanes la Kelli proposava un intercanvi que consistia en realitzar un estoig inspirat en el lloc on vivim. El primer dubte que se'm va plantejar era: Tarragona o Altafulla. Ara com ara estem a Altafulla, per tant, havia de buscar que caracteritza el poble. Sens dubte el que primer crida l'atenció del visitant és el meravellós castell, però tot i ser fantàstic, el que a mi m'enamora d'Altafulla és el mar, les llargues passejades a l'hivern i els refrescants banys a l'estiu. Per tant, la temàtica havia de ser el mar, i d'aquí el pop que us ensenyo. Ahhh i el sol, Altafulla i Espanya en general no seria el que és sense el sol. Així que se'n va una mica del Mediterrani i del sol espanyol cap a Fargo ( a mi Fargo em fa pensar en la pel·lícula dels Cohen i tota aquella neu).


Unas semanas atrás Kelli proponía un intercambio que consistía en realizar un estuche inspirado en el lugar donde vivimos. La primera duda era: Tarragona o Altafulla. Y como de momento estamos en Altafulla, he buscado lo más característico del pueblo. Para el visitante lo que más llama la atención del pueblo es su fantático castillo, pero a pesar de ser maravilloso, lo que a mí me enamora es el mar, los largos paseos en invierno y los refrescantes baños en verano. Por lo tanto, la temática del estuche no podía ser otra que el mar, y de ahí el pulpo que os muestro. Ahhh y el sol, Altafulla y España en general no sería igual sin el sol. Así que un poquito del Mediterraneo y del sol español se va hacia Fargo ( a mí Fargo me hace pensar en la película dels Cohen y toda aquella nieve).


Per veure totes les bossetes de l'intercanvi aneu aquí.
Para ver todas las bolsitas del intercambio, id aquí.

6 comentaris:

Sara ha dit...

Que graciós que es!! M'encanta!
Em sembla que has encertat en fer un pop més que un castell. Fa uns anys vaig anar a Altafulla, el poble es preciós, pero la veritat es que el mar es el mar, i aquell passeig vora la platja es una maravella!

Mayté ha dit...

Yo creo tu elección es muy acertada. Mira que causalidad la receptora está en Fargo, en el mismo estado donde vive mi hermana Patsy, muy lejos del mar y seguro que le encantará recibirlo.

Cricket ha dit...

That little octopus is darling...could he possibly be on his way to me?

I'm enjoy your blog. You really have a talent for embroidery. You've even inspired me to give it a try!

Carmen ha dit...

Te quedo preciosa. Te cuento que mi hermana pequenha vivio 10 meses a 20 min de Fargo, tremendo lugar, invierno 8 meses al anho y la mayoria cubiertos de nieve.

laura ha dit...

Carmen, yo me imaginaba así Fargo: montañas y montañas de nieve por las calles y todo esas ideas preconcebidas por haber visto una película.

Cricket ha dit...

Laura! I love, love, love my wristlet! So cute, so beautifully made! Thank you so very much!