La meva llista de blogs

dilluns, 25 de setembre del 2006

RR de Loló

Aprofitant un petit descans en la rutina en què de nou estic immersa (avui he tornat a la feina), us ensenyo, tot i no estar finalitzat del tot, com avança el brodat en sèrie de Loló. A mi em corresponia brodar les dues flors situades més a la dreta. M'he esforçat el més possible per a aconseguir el revés digne i crec que ho he assolit en part. A mesura que vaig practicant el MICT, veig els progressos i com diu Mayté, la clau de l'èxit rau en "practicar, practicar, practicar".
Un altre aspecte que he hagut de mirar molt ha estat la tensió del fil, perquè sense tensar massa, em trobava constantment que es marcaven sobremanera els foradets de la tela. Únicament em resta brodar el meu nom i el de la meva ciutat. Això sí mirant i mirant quin és l'espai que tinc disponible per a fer-ho; m'he adonat que solament puc fer-ho a sota de les dues flors, ja que l'espai entre elles és massa just i quedaria lleig. Així que Mariela haurà de desplaçar la seva assignació un punts, fet que no serà cap inconvenient, ni trencarà l'harmonia del conjunt.
Espero que Loló estigui contenta del resultat.


Aprovechando un pequeño descanso de la rutina en que estoy de nuevo inmersa (hoy he vuelto al trabajo), os enseño a pesar de no estar concluido, como avanza el bordado en serie de Loló. A mí me correspondía bordar las dos flores situadas más a la derecha.. Me he esforzado al máximo para obtener un revés digno y creo que lo he conseguido en part. A medida que voy practicando el MICT, veo los progresos y como dice Mayté, la clave del éxito radica en "practicar, practicar, practicar".
Otro aspecto que he tenido que cuidar mucho ha sido vigilar la tensión del hilo, porque sin tensar demasiado, constantemente me encontraba con que los agujeros de la trama se marcaban en excesp. Ahora sólo me queda bordar mi nombre y el de mi ciudad. Eso sí observando y observando el espacio disponible para ello; me he dado cuenta que el lugar más adecuado es debajo de las dos flores, porque entre ambas quedaría todo muy apretujado. Así que Mariela tendrá que desplazar unos puntos su asignación, hecho que no será ningún inconveniente, ni romperá la armonía del conjunto.
Ya sólo espero que a Loló le guste nuestro trabajo.


6 comentaris:

Lunaria ha dit...

Está quedando muy elegante por el empleo de tonos suaves. MUy bonito, sí señor.

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Laura has realizado un trabajo estupendo, el revés está perfecto, te felicito :)

V i l l a v i c e n c i o ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Loló ha dit...

Laura me fascina como está quedando.... Hoy Nela se llevó tu telita , para bordar el gatito que le corresponde y le va a tomar unas fotos , pues mi cámara se la llevó Ani a Bogotá.... De antemano te digo , que valió la pena las travesuras de tu gatito , pues quedo precioso y sobretodo va cargado de mucho cariño....

Besos,

Loló

Anònim ha dit...

Quin model més bònic! M'agrada molt!

Anònim ha dit...

que bonitas estas flores !!