La meva llista de blogs

dimecres, 27 de setembre del 2006

Sandra Bullock

Ahir vaig anar a fer una visita a la Sandra Bullock. I ara pensareu que m'he tornat boja, però és que la noia que atén el mostrador de l'oficina de Correus d'Altafulla és idèntica. Bé, no com dues gotes d'aigua, però sí s'assembla molt. Imagineu-vos la Bullock amb uns 30 kilos de més, sense pintures a la cara i amb una samarreta groga de correus i la veureu a ella. I jo ja trobava a faltar a la Bullock altafullenca, perquè estava de vacances i quan anava a enviar alguna carta no em rebia amb un somriure als llavis i, el millor de tot, amb les paraules que més m'agrada escoltar: "Hola Laura, tinc coses per a tu", és que ja no cal que li pregunti. Hi ha hagut un abans i un després a correus des què nosaltres ens hi vam traslladar. Algun dia li explicaré el motiu de tants paquets rebuts i enviats arreu del món.
I ahir per fi es va produir l'encontre i vaig rebre dos paquets ben inesperats. La nostra "loquilla" particular ja ha tornat a fer de les seves. Les que visiteu el seu blog ja haureu vist els fabulosos toblerones que s'ha tret de la màniga. I jo que el tinc a les meves mans us diria que sembla del tot fet per una professional, molt ben acabat i amb tots els detalls. I una nota molt carinyosa l'acompanyava. Ana no sé com tu fas però saps tocar la fibra de la gent. Moltes gràcies una altra vegada, per tot, però més que res per la nostra amistat cibernètica, que espero algun dia deixi de ser cibernètica per esdevenir real.



Ayer visité a Sandra Bullock. Y no os vayais a pensar que estoy loca, porque la chica que atiende el mostrador de la oficina de Correos de Altafulla es idéntica. No como dos gotas de agua, pero si se parece muchísimo. Imaginad a la Bullock con 30 kilos más, sin maquillaje y con la camiseta amarilla de correos y la vereis a ella. Y yo ya echaba de menos a la Bullock altafullenca, porque estaba de vacaciones y cuando iba a mandar una carta no me recibía con su sonrisa amable y pronunciando mágicas palabras: "hola Laura, tengo cosas para ti", y es con ella al frente no necesito preguntar nada. Creo yo que hay un antes y un después en correos desde que nos trasladamos al pueblo. Algún día le explicaré el motivo de tanto ir y venir de paquetes.
Y ayer se produjo el encuentro y recibí dos paquetes inesperados. Nuestra "loquilla" particular ha vuelto a las andadas. Las que visitais su blog ya habreis visto esos fabulosos toblerones que se ha sacado de la manga. Y yo que tengo uno de ellos en mis manos afirmo que parece hecho por toda una profesional, muy bien acabado y con todos sus detalles. Además una nota muy caruñosa lo acompañaba. Ana, no sé como lo haces pero consigues tocar la fibra de las personas. Muchas gracias de nuevo, por todo, pero sobretodo por nuestra amistad cibernética, que espero que algún día deje de serlo, cibernética claro, y se convierta en real.



3 comentaris:

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Da gusto leer un mensaje tuyo lleno de tanta alegría. Nuestra loquilla ha hecho de las suyas y como siempre para hacer feliz a alguine más, que gusto que esta ocasión haya sido tu turno porque te hacía falta una muy buena alegría, eh??.

Anònim ha dit...

Qué bé! Quina ilusió rebre paquets de Correus! A mi m'encanta, fins i tot quan sé que es una comanda que he fet jo, jiji! Obrir paquets es retrobarse de sobte als Nadals!

Aysezhu ha dit...

Precioooooso. Y es que vistos en vivo y en directo son una maravilla, ¿verdad?

Disfrutalo mucho