La meva llista de blogs

divendres, 24 de novembre del 2006

No ha pogut ser / No ha podido ser

Està clar que la plaça a la qual aspirava no havia de ser per mi. Què hi farem!! Dimarts van sortir publicats els noms de les persones a les quals se les citava per l'entrevista, i entre ells no figurava el meu. És l'únic que sé, no sé el resultat de la prova, ni quina valoració han fet del meu currículum. Espero que quan es tanqui el procés, es publiqui tota la informació. El dimarts em vaig sentir una mica decebuda, perquè tot i que la prova no em va anar de 10, sempre tens certa esperança. Em quedo amb el fet que ja tinc una certa experiència, que serà d'ajuda en les properes convocatòries, perquè m'ho prenc com si fos una derrota en una batalla, però encara queda molta guerra.
I com que avui és divendres i es presenta un bon cap de setmana (espero poder tenir una mica de temps per acabar l'ornament nadalenc de l'intercanvi de MPC), estic més contenta que...
Ahhh i aprofito també per ensenyar-vos l'últim gat que he brodat. M'encanta, tot grasonet ell, i amb aquestes potetes i una cara d'entremeliat. Sembla com si estigués preparant-ne alguna. Aviat us mostraré l'acabat final.


Está claro que la plaza a la cual optaba no era para mí. Qué le haremos!!! El martes salieron publicados los nombres de las personas a las que se citaba para la entrevista, y enre ellos no figuraba el mío. Es lo único que sé, desconozco el resultado de la prueba y la valoración de mi currículum. Espero que cuando se cierre el proceso selectivo, se publique toda la información. Por eso el martes me sentí un poco decepcionada, porque a pesar que la prueba no me fue para un 10, albergaba cierta esperanza. Me quedo con lo positivo, tengo cierta experiencia que me será de ayuda para las próximas convocatorias. Habré perdido una batalla, pero aún queda mucha guerra.
Y como es viernes y se presenta un muy buen fin de semana (espero poder tener un ratito para acabar el adorno navideño para el intercambio de MPC), estoy más contenta que unas castañuelas... Y de paso aprovecho y os enseño el último gato que he bordado. Me encanta, todo gordito, con esas patitas y esa cara de pillo. Parece que esté ideando alguna diablura. Pronto os mostraré el acabado final.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs sento molt lo de la plaça però és veritat que ara tens al teu favor l'experiència, així que si mai surt una altra plaça ja aniràs més segura. Ànims i aprofita per recuperar el temps perdut. Bon cap de setmana, aquí es presenta molt regirat :-(

Ana ha dit...

Pues nada chiquilla, que le vamos a hacer, eso sí tú actitud la mejor que puedes tener en este momento, así de animada ya sabes que tienes más oportunidades y te quedas con la experiencia que has obtenido en esta ocasión. Seguro que la próxima más tendrás más suerte.
El gato? una monada, me gustan estos gatos con locura.
Un beso muy fuerte y sigue así!!!!
Ana Cristina

Lolita Blahnik ha dit...

Lo siento, Laura. Pero como dices, al menos te queda la experiencia y siempre habran otras oportunidades.
El gato monisimo.

Alma_vcg ha dit...

Laura no te desanimes, ya vendran oportunidades mejores que si seran para ti. Que gato más simpático.

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Laura yo también esperaba una noticia positiva, pero me encanta ver tu actitud ante los resultados. Me da la impresión que durante el último año has madurado mucho, te has hecho más fuerte. Estoy muy orgullosa de ti :)

Ese gatito es un caramelito, si fuese mio, le muerdo la panzita, jejejjejeje

Anònim ha dit...

Siento mucho lo de la plaza Laura, pero me gusta ese espíritu combativo y cañero. Ya tienes una referencia para un futuro.
Me encanta ese gato panzón. Como te cunde.
Besos
Ana

Carol ha dit...

Laura,

No saps com t'entenc. Porto 5 anys opositant i ja m'he presentat 3 vegades. Sempre conserves l'esperança encara que petita de que "toqui la flaura". Però mira, tot arribarà. En moments de baix ànim sempre penso: el que la sigue la consigue!

Em torno a presentar a la següent convocatòria i hi ha dies que crec que arribaré a tot el temari i uns altres que ho veig impossible.

La sort que tenim és que ens agraden les labors, que ens relaxen i que gràcies a elles hem descobert aquest món.

nela ha dit...

Laura tu tranquila, bien dice el dicho lo que es del cura va a la iglesia, mira yo para entrar a la universidad debi concursas 5 veces y la ultima vez no gane, pero a la persona la descalificaron asi que yo que estaba en segundo lugar pase a tomar el cupo... asi que tu tranquila ya vendra pero no dejes de luchar, ni perder la esperanza... un besote... miauuuuu ese gato esta lindooo

Victoria ha dit...

!Que pena¡ pero veo que te lo tomas con calma, y !que porras¡ como decimos en casa: si no era para ti es porque algo mejor te está esperando ;)

El gato es muy majo

Anònim ha dit...

Ay, quina pena per la plaça... pffft!
Al menys, ho hauràs probat, i segur que et surten d'altres oportunitats. I com tu dius hi guanyes experiència per un altra vegada. Aniràs segurament amb menys nervis a la pròxima ocasió.
En fi...
M'encanta el gatet, el grassonets així son molt divertits. Aviam que en fas!

Aysezhu ha dit...

Qué lástima, Laura, pero seguro que pronto lo lograrás.

El gato es una monada. Tengo mono de hacer otro, a ver si me llega tu telita.

¿Recibiste mi carta?

Anònim ha dit...

Laura, ànims .... aquesta experiència ja no te la treu ningú. I, si t'hi vols tornar a apuntar, crec que el millor és preparar-se a través d'una acadèmia, saben bé com son els temaris, els exàmens, etc....
Vinga, que la propera serà al teva !!!

Anni Rios ha dit...

NO TE APURES, BIEN REZA EL DICHO NO HAY MAL QUE POR BIEN NO VENGA O EL QUE DICE QUE SI ES PARA TI NI DIOS TE LO QUITA Y YO CREO QUE NO ERA PARA TI AMIGA YA ENCONTRARAS ALGO MEJOR, BESOTES DESDE ACAPULCO.

P.D. ESE GATO ESTA RE SIMPATICO

María ha dit...

Ánimo chica; ya verás a la próxima va a ser la buena, y como dices tienes la experiencia de esta ;)

P.D: Me encanta ese gatito rechoncho ^_^