La meva llista de blogs

dimarts, 2 de gener del 2007

2007

Ha començat el 2007 de manera estranya, és una sensació. Vam celebrar el sopar de cap d'any al pis nou, amb amics, raïm i molt de cava. I després d'una llarga nit que va passar en 5 minuts, vam dormir en un nou llit i entre quatre parets que encara se'm fan estranyes. Aquesta sensació ja anirà passant, espero, pel meu bé i també pel de la gossa, que porta dos dies al pis nou com una ànima en pena, sense saber on és, ni on anar, ni què trons fa ella allí, tot i tenir un cistell igual i el seu nino! Aquesta setmana estarem a cavall d'Altafulla i Tarragona acabant el trasllat. Però en el fons tot i que sé que és un canvi per a millor, l'apartament s'havia convertit en casa meva, tot i l'espai reduït, i ja se sap que certs éssers humans som reticents als canvis. Serà cosa que el pis esdevingui casa NOSTRA. I vosaltres, com heu començat el 2007??

Ha empezado el 2007 de forma extraña, es una sensación. Celebramos la cena de Nochevieja en el piso nuevo, con amigos, las 12 uvas y mucho cava. Y después de una noche larga que pasó en 5 minutos, dormimos en una cama nueva y entre cuatro paredes que siento extrañas. Esta sensación desaparecerá con los días, espero, por mi bien y por el de la perrilla, que lleva dos días en el piso nuevo como alma en pena, sin saber donde está, ni donde ir, ni qué demonios hace ella allí, a pesar de dormir en un cesto como el suyo y con su muñeco!! Esta semana aún estaremos a caballo entre Altafulla y Tarragona acabando con el traslado. En el fondo, a pesar de saber que es un cambio para mejorar, el apartamento se había convertido en mi casa, con su espacio reducido y todo, y ya se sabe que hay cierto seres humanos que somos reticentes a los cambios. Será cuestión de convertir ese piso en NUESTRO hogar.
¿Y vosotras, cómo habeis empezado el 2007?

6 comentaris:

nela ha dit...

Laura diso te bendiga dile a Sira que pronto le gustara ese nueva casita... mis mejores deseos en este año... me alegro por tu nueva casita... besos...
pd a ver si me das tu telefono... por que nadie lo tiene...
besotes

laura ha dit...

Nela cariño, no puedo permitir que te gastes el dinero en llamadas. Podríamos chatear con voz, no??

Aysezhu ha dit...

Laura,

Seguro que pronto dejas de tener esa sensación extraña y disfrutarás de tu nueva casa. Y Sira también.

Feliz Año 2007

Bea ha dit...

diuen que el temps tot ho cura, i amb el temps t'hi acostumaràs.
Només de tenir casa propia ja em fas una enveeeejaaa.
diuen que els pisos baixaran una mica de preu, pero en aquests moments, per mi es impensable, tot i que cada vegada més necessito tenir el meu espai propi.
apa, ja t'he explicat les meves penes jeje

Nela, para hablar con Laura podríais usar el programa Skype o el messenger que os saldrá más barato como dice Laura.

Feliz año a tod@s
Bon any nou a tothom!

Ana María ha dit...

hbjoiBuenos diasss y Feliz Año Nuevo:

Tranquila, daros tiempo ya veras como en un plis plas estais más que adaptados y encantados con vuestro nuevo hogar. Año nuevo, casita nueva eso es geniallllll :-)

Muchos besitos regordicos

Anònim ha dit...

Un consell per acostumar-te a la teva nova casa: escampa unes quantes labors per tot arreu i la sentiràs més teva. Ja veuràs com t'acostumes aviat, et desitjo molta sort.