La meva llista de blogs

divendres, 27 d’abril del 2007

Bastidor

Penso que va ser Jeanette, amiga de MPC, qui va fer-me algunes preguntes sobre el bastidor de KS Creations. I com que una imatge val més que mil paraules... aquí us el mostro. Jeanette sí es pot girar, però llavors el brodat queda al revés. Al flickr tens totes les fotos amb més detall.

Creo que fue Jeanette, amiga de MPC, quien me preguntó sobre algunos aspectos del bastidor de KS Creations. Y como una imagen vale más que mil palabras... aquí os lo muestro. Jeanette sí puede girar, pero entonces el bordado queda mirando al suelo. En el flickr tienes todas las fotos con más detalle.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

....aquest bastidor és una canya !!!. Ara que, si jo l'hagués de posar al menjador, els nens haurien de dormir al replà de l'escala ( o sigui, al carrer )....Per cert, el teu quadre muntat al bastidor encara es veu + gran !!

Bea ha dit...

Jo he pensat el mateix!
En les fotos no semblava que fos tan gran aquest brodat del cranc.

I lo de l'espai també. No sé pas a on el ficaria jo aquest bastidor, pero quina enveja jejeje

Vull un pis per mi sola i per omplir-lo de bastidors!! Jeje

Anònim ha dit...

Laura muchas gracias por las fotos del bastidor, efectivamente fui yo la que pregunto, me parece una buena opción, bueno y tu bordado esta quedando de maravilla, compararé costos. Gracias

Jeannette Socorro

Unknown ha dit...

Vaya bastior bonito.
Cómo no puedo comprarlo y además no tengo sitio donde ponerlo, he pensado que la solución es desplazarme a tu casita con mis telitas. Me haces un sitito para estar contigo??????

laura ha dit...

Sílvia, Bea, sí que es gran, però té la gran sort que es pot plegar i queda com un quadre.
Mireu com queda : http://www.kscreations.com/floor_stowaway.htm
Però la veritat és que jo sempre el tinc parat en un racó del menjador. I això que el nostre apartament només té 50 m2. De totes maneres, al pis nou que és més gran no sé on el posaré.

Jeanette, que bien que te haya servido de ayuda las fotos, me alegro.

Chuuuuuuuuuuuuuuuuuus, guapa, andabas desaparecido. Pues claro que te invito a bordar, tu ven, nos tomamos una cañita frequita y nos vamos a la playa y después bordamos un rato, vale????

Sara ha dit...

Un bastidor així deu ser molt pràctic! Però no estic acostumada a brodar amb bastidor, i jo tampoc sabria on posar-lo!

Country Soft ha dit...

Quin bastidor mes maco !!!!!!!!!!1

que gran, quina enveja

Jo voldria tot un menjador per les meves manualitats !!!

Anònim ha dit...

hello! how are you? very nice to do beautiful embroidery!!!!