La meva llista de blocs

dimecres, 13 de juny de 2007

detesto el lila


Divendres em toca la revisió anual que ens fa la mútua de l'empresa i la veritat és que no tinc gens de ganes. L'any passat la noia que em va treure la sang em va fer un blau al braç i vaig veure les estrelles. A més, inspirava poca confiança, en comptes de dur bata, anava vestida tota de lila, detesto el lila, és el color més horrible. I ella allí burxant i burxant la vena, i jo vaig acabar
amb el cap rodolant que només veia el lila. Ho vaig trobar tot poc professional la veritat. I és que aquests dies només tinc això al cap i aquesta imatge.
I després em va tocar fer-me un cardio-electro i no sé aquell metge em feia unes preguntes massa estranyes i em va fer mig
despullar a mi sola (les meves companyes no van haver de fer-ho). Aiisss es nota que detesto anar als metges, oi??? I es que en el fons aquests tipus de revisions poc serveixen per saber si pateixes alguna malaltia greu i t'estàs morint. En aquest cas, de debó, preferiria no saber-ho.

Aiiisss, quin post més negatiu aquest d'avui.

El viernes me toca la revisión anual que nos hace la mutua de la empresa y no tengo nada de ganas. El año pasado la chica que me extrajo sangre me provocó un moratón en el brazo enorme, vi las estrellas. Además, me inspiró poca confianza, en lugar de llevar la típica bata blanca, iba toda vestida de lila, de cabeza a pies y yo detesto el lila, es un color horrible. Ella allí hurgando y hurgando mi brazo para encontrar la vena, y yo con mi cabeza rodando y viendo solamente una mancha lila. Nada profesional. Y estos días sólo me viene esta imagen a la cabeza.
Pero eso no fue todo, me tocó hacerme un cardio-electro y con un médico que me hacía preguntas extrañas estando yo semi-desnuda, luego me enteré que mis compañeras no tuvieron que pasar por ese trago. Se nota que detesto ir al médico, verdad??? Y es que en el fondo, poco me enteraré si me muero o no con este tipo de revisión. Pero mejor no saberlo si tuviera que ser así.

Ayyyy que post más negativo este de hoy.


reeditat 19/06 : la revisió va anar com una seda. Ni gota de mal. Tot fantàsticament bé.

reeditado 19/06: la revisión fue como una seda. Ni pizca de daño, todo fantásticamente bien.

9 comentaris:

virtudes ha dit...

Te comprendo perfectamente. No me gusta nada hacerme las revisiones médicas en el trabajo. Hace años que lo hago con mis médicos que me inspiran más confianza. Además no creo que pueda ser obligatorio. Enterate y hazte las revisiones con quién más a gusto estés. Saludos.

caritomenvi ha dit...

Ay, Laura, te deseo suerte en tu revisión y que no tengas ningún evento fuera de lo "normal" que te haga odiar aún más el episodio.
Te mando buena energía para que así sea.
Un abrazo

Carolina

anni ha dit...

te apoyo en tu negativismo a mi tampoco me gustan los medicos, bueno solo si estan guapotes, jejejejeje

Sara ha dit...

Ostres, sort que aquí no ho fan aixó. Si demà hi ha una noia de lila, demana que vingui un altra! ;-)
Anims!

Nivaira ha dit...

... vine que te la faré jo la revisió,.... ja veuràs com sortiràs encantada.... I, no, no són obligatòries, excepte que treballis amb coses molt perilloses, com la radiactivitat, etc....
... quina mala fama als pobres Metges del Treball !!!! ( encara que penso que la majoria de vegades els pacients tenen raó....)

Alma Veronica ha dit...

Suerte en tus examenes medicos!

Y no odies el lila, que el color no es el culpable, jajajaja

laura ha dit...

No Alma, no detesto el lila, no es de mis colores preferidos pero tampoco lo detesto, es más el quilt de sira es de tonos violetas. Simplemente, es que soy un poco exagerada y me quedé con esa mala experiencia.

Virtudes, ya sé que la revisión no es obligatoria, pero chica tal y como está la seguridad social, pides unas analíticas y tardan más de dos meses.

Sílvia, treballes d'això??? Ets infermera??? Perquè si és així et deixo que em treguis sang i a canvi em dónes una piruleta.

Chus ha dit...

Laura, tu no mires núnca las agujas, mira a otro lado porque muchas veces el dolor está en la cabeza, otras no pero por si acaso.

Y si hace falta vamos tus amigas para acompañarte, te imginas??????

latietarosa ha dit...

pero...aquesta revisó és obligatòria?
pel que jo sé, si portes un certficat médic del teu capçalera serveix igual, i t'estalvies les punxades i que et remenin per tot arreu!!!