La meva llista de blogs

diumenge, 19 d’agost del 2007

de Rodríguez

Així estic, de Rodríguez, treballant pels matins i tenint les tardes per a mi soleta. La veritat és que és un luxe gaudir de les tardes i fer el que realment m'agrada. Per les nits en canvi és més difícil adormir-se, una que és poruga. Així que aquest matí he decidit autoregalar-me un esmorzar en condicions, perquè sí i perquè estem de Festa Major. La recepta l'he extret d'aquí via el blog de Lolita. La resta del dia???? Qui lo sa!!

Así estoy, de Rodríguez, trabajando por las mañanas y teniendo las tardes para mí sola. La verdad es que es un lujo disfrutar de las tardes y hacer lo que realmente me gusta. Por las noches en cambio es más difícil conciliar el sueño, una que es miedica. Así que esta mañana he decidido autoregalarme un desayuno consistente, porque sí y porque estamos en Fiestas. La receta la he extraído de aquí vía el blog de Lolita. ¿El resto del día??? Qui lo sa!!

7 comentaris:

Anni Rios ha dit...

las tardes para ti? para hacer lo que tu quieras? wow, mis tardes todas completas son de mis enanos, ya quisiera yo poder decir lo mismo que tu aun que sea un dia jejejejeje (aun que te dire que me gusta que mis tardes tengan dueño)

Mar ha dit...

hmmmmm!!! que gusto!!! Desayunar tranquilamente, toda la tarde libre, para pasear, coser o mirar las musarañas!!! Ay!! que envidia...

Anònim ha dit...

mmm! Quina bona pinta!
I lo altre es xocolata desfeta?

laura ha dit...

No, no és xocolata, és un trist, però gustós got de cacaolat.

Aysezhu ha dit...

Holaholahola

¡Qué pasote los post de NY! Me tienes babeando de envidia. Nosotros también estamos de vuelta, pero aún me queda una semanita antes de ir a la ofi, jeje

agus ha dit...

Fins quant estàs de Rodríguez? ... hi ha vegades q necessitem una mica d'espai per fer el que ens vingui en gana... DISFRUTA !!!

Per cert, no et passis amb les llepolies, per que desprès passe el que passe ... besets, Agus

Anna Orduña ha dit...

quina enveja que em dones!!! així et pots organitzar com tu vulguis. Jo la veritat, és que les vacances se m'han fet curtes. Necessito més temps per disfrutar del que m'agrada.
Per cert, quin esmotzar..! m'hi convides?
Un petó