La meva llista de blogs

dijous, 1 de novembre del 2007

robant els títols


M'he proposat robar-li el títol de reina dels pinkeeps a la Cristina i per aconseguir-ho he de perfeccionar la meva tècnica pinkeepinera. Bromes a banda, he de dir que aquest tipus d'accessori em té el cor robat. I és que em semblem molt delicats i agraïts, esculls un disseny i en un plis plas l'has brodat i confeccionat. Són perfectes per anar-los intercalant amb brodats de gran tamany.
I aquest és un confeccionat aquest estiu, i ara ja el puc mostrar perquè està en mans de la seva destinatària. Brodat en lli color blanc ct28 en 1x1 i amb fil DMC rayon color 30322.El disseny és el mateix que vaig emprar per confeccionar un llibret guarda-agulles, un gratuït anomenat Baby Alphabet de Sheepish Designs. I tot i brodar-lo per segona vegada, el 1x1 encara és un repte per als meus ulls.

Me he propuesto robarle el título de reina de los pinkeeps a Cristina y para conseguirlo debo perfeccionar mi técnica pinkeepinera. Bromas a parte, puedo afirmar que este tipo de accesorio me tiene el corazón robado. Me parecen tan delicados y agradecidos, escoges un diseño y en un plis plas lo tienes bordado y montado. Son perfectos para irlos intercalando con bordados de gran tamaño.
Y el de la foto es uno que confeccioné este verano, ahora ya os lo puedo mostrar porque está en manos de su destinataria. Bordado sobre lino color blanco ct28 en 1x1 y con hilo DMC Rayon color 30322. El diseño és un freebie que ya utilicé para bordar un librito guarda-agujas llamado Baby Alphabet de Sheepish Designs. Aún habiéndolo bordado ya, mis ojos no acaban de acostumbrarse a bordar en 1x1.

7 comentaris:

Cristina ha dit...

ja, ja, ja.... me río por el título que me has adjudicado, pero tienes razón en lo que dices: los pinkeeps son la mar de resultones, se hacen en un plis-plas y son ideales para alternar con bordados más grandes.
Y te cedo con gusto el título porque éste te ha quedado.... DE CINE !!!!

Anònim ha dit...

Siiiii, espero que això es converteixi en un joc d'escacs, així tindrem la competició de dues "reines "!

Anònim ha dit...

MIOOOOOO MI TESOROOOOOOOO....

El pinkeep de la foto luce orgulloso y simpaticón en la vitrina del salón de mi casa.

Laura, tengo pendiente contestar al correo que me enviaste, pero ando tan liada que no he podido...

Muchas gracias de nuevo, nos lo pasamos genial con vosotros. Ojala los Heroes den pronto otro concierto en Zaragoza...

ELena-A

Anònim ha dit...

La firma ha salido mal... es Elena-Zaragoza, no Elena-A

laura ha dit...

Noo, Cristina, el título es tuyo, yo sólo soy una principiante. Y me encanta contemplar tus pinkeeps, son fuente de inspiración.

Sílvia, tinc més pinkeeps a la recàmara, jajaja.

Elena, sabes que estuvimos a punto de ir a Valencia a ver a Héroes de nuevo??? Pero Jordi estaba un poco pachucho de la garganta y al final se rajó. snif, snif...
Me alegro que tu gustara, el próximo detallito será para Sara, ehh!!

Alma_vcg ha dit...

Te ha quedado muy bien el pinkeep!!!

Saludos

Carla ha dit...

que bonito que te ha quedado!!!