La meva llista de blogs

dimarts, 8 de gener del 2008

el primer del 2008


Tinc molts projectes en ment, però el primer del 2008 serà el sofà de The cat's whiskers, batejat com a sofà de la luxúria, perquè quan el vaig veure em va deixar commocionada, més que res per la meva poca cultura de px. La tela un lli zweigart en ct32 com indica la dissenyadora, però per un error meu en lloc del color pearl grey serà un silvery moon. El que fa anar amb presses preparant els materials, convençuda que era aquesta la tela, en fi tampoc hi ha molta diferència. I el fil estic dubtant entre el que em va regalar la Sílvia o l'Atalie color Nenufar. A veure com me'n surto amb el cartonage. Sort que la Nela m'ha enviat un link d'un grup on tenen previst realitzar-lo com a SAL.

Tengo muchos proyectos en mente, pero el primero del 2008 será el sofá de The cat's whiskers, bautizado como el sillón de la lujuria, porque al verlo me dejó conmocionada, más que nada por mi poca cultura puntocruceril. La tela es un lino zweigart en ct 32 como indica la diseñadora, pero por un error mío en lugar del color pearl grey sugerido será un silvery moon. Eso es lo que sucede cuando una va con prisas preparando los materiales, pero bueno tampoco hay tanta diferencia. Y en cuanto al hilo estoy dudando entre el que me regaló Sílvia o el Atalie color Nenufar. A ver como me apaño con el cartonnage. Suerte que Nela me ha pasado un link de un fórum donde tienen previsto realizarlo como un SAL.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

...seguiré amb molt detall els teus avenços !

virtudes ha dit...

¡Pero que cosa más bonita es ese sillón! ¿Lo has comprado por Internet? Me he enamorado perdidamente de el.

Carmen ha dit...

Que gracia de sillon! y anho nuevo y proyecto nuevo ole!!
Pasate por mi blog que te deje algo. besois! y yo estoy de acuerdo con lo de las alegrias que nos trae el ciberespacio :)