La meva llista de blogs

dilluns, 7 de gener del 2008

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Estic cabrejada amb mi mateixa i amb la poca professionalitat de la gent. I mira que quan el vaig dur a emmarcar, vaig demanar-li a la noia encarregada de la botiga que m'expliqués com treballen i sobretot si utilitzen coles o qualsevol tipus de goma. I no, em va respondre que no, que les coles poden deixar restes que amb el temps malmetin la tela. Però el que no em va dir era que els hi mancava la professionalitat. I el que més m'emprenya és que amb les presses i les corredisses per tenir tots els regals, vaig endur-me'l sense mirar.
I vosaltres us preguntareu que m'ha succeït, oi????? Doncs si mirem la foto sense emmarcar i la de la tela emmarcada a primera vista no hi ha molta diferència. Però ai mare, jo si que la vaig veure quan la meva mare va desembolicar el paquet, i aiiiiiiiiii horror, el ditxós paspartú tapa part de la tela brodada. Tapa més d'un centímetre per l'esquerra i algunes línies per la resta dels costats. I és clar segons J. sóc una exagerada, però és que després de pagar 60€ per la feina, el mínim que una pot demanar és que després de gairebé dos anys de fer creus, es vegin totes, no??? I a sobre hi ha pelets i alguna creu desfeta. Seré una exagerada, però em sembla terrible i no paro de donar-li voltes. Sort que la meva sogra, ràpidament m'ha dit que és intolerable i que torni a dur el treball per a que el finalitzin.
Ja sé que exagero enormement, però em vaig sentir cabrejada amb la tenda, però més encara amb mi mateixa per no haver-me prés el temps necessari per revisar-ho tot abans d'endur-m'ho. I vosaltres, noteu la diferència???

Estoy cabreada conmigo misma y con la poca profesionalidad del personal de hoy en día.
Y eso que cuando llevé el FWP a enmarcar le pregunté a la chica encargada de la tienda que me explicara su proceder, sobretodo si utilizaban colas o gomas que pudieran dañar la labor. Y precisamente por ese motivo me explicó que las evitaban, ya que con el tiempo pueden aparecer manchas indeseables. Pero de lo que no me asesoró fue de su poca profesionalidad. Y lo que me cabrea más es que con las prisas por tener todos los regalos, me lo llevé sin mirar.
Y os preguntaréis que es esta tremenda desgracia, verdad??? Pues si miramos ambas fotos a primera vista no hay mucha diferencia. Pero aiiii madre mía, yo si la vi cuando mi madre desenvolvió el regalo, ayyyyy que horror, el paspartú está sobre parte del bordado. Vale no sobre mucha tela, pero tapa casi un centímetro por la izquierda y algunas líneas por arriba, abajo y la derecha. Y claro, según J. soy una exagerada, pero es que después de pagar 60€ por el trabajo, lo mínimo que puedo esperar es que después de casi dos años de hacer cruces, se vean todas, no?????? Y para rematarlo hay algunos pelitos e incluso alguna cruz deshecha. Soy una exagerada, lo sé, pero no paro de darle vueltas al tema. Suerte que mi suegra, bordadora también, me entendió y me aconsejó que vuelva para que terminen bien el trabajo.
Y una que dramatiza con frecuencia, se siente realmente enfadada consigo misma, más que nada por el hecho de no haberse tomado el tiempo necesario para revisarlo todo antes de llevarse la labor. Y vosotras, notáis la diferencia???

15 comentaris:

Belén ha dit...

Ohhh quina llástima!!!, pero ves a la botiga i que ho tornin a fer i aquesta vegada bé. Amb tota la feina que porta perque a sobra et tapin una zona, perque a la part de dalt es nota mes que a la d'abaix. Espero que tot es solucioni aviat i bé, ja ens possaras les fotos per veure-ho.

Petonets i una abraçada molt forta amb tota la comprensió del mon.
Belén

Cristina ha dit...

Feliz Año antes que nada, que te leo siempre y no te dejo apenas comentarios....
Entiendo tu cabreo y creo que tienes todo el derecho del mundo a reclamar que te entreguen un trabajo bien hecho... y si no que no se comprometan a hacerlo. Yo veo que al cangrejo se le han comido algo de las patitas... es lo que aprecio

Pilar ha dit...

Laura, llévalo a la tienda para que te lo arreglen, que seguro que pueden.
De todas formas, el cuadro te ha quedado precioso, seguro que a tu madre le ha encantado.
Besitos.

Anònim ha dit...

Laura, entenc perfectament el teu cabreig.... jo estaria igual o pitjor.... penso que l'has de tornar i que et refacin el treball completament.
Es el lloc on ho dus habitualment ???

nela ha dit...

calma calma... pero lo mas importante no lo has contado..... que cara pusoi tu mami.,... y que dijo?¿?

laura ha dit...

Gracias chicas, sabía que ibais a compartir mi malestar, es que mi chico me mira con cara de "que tía más rara tengo al lado".

Sílvia, es la primera vegada que emmarco un quadre. Però ja et dic que no serà la meva tenda habitual. Em vaig confondre pensant que era on anava la meva sogra i resulta que no era. Ara ja tinc bones referències de dos tallers, aquests sí competents fins ara.

Nela, mi madre estuvo muy contenta. La pobre me decía que no me preocupara que ella lo veía bien. Pero cuando se lo expliqué, dijo que sí, que mejor lo llevara. De todos modos, me sabía mal llevarme el regalo el día de su cumpleaños. Lo colgamos provisionalmente y este domingo me lo volveré a llevar para que lo arreglen.

Ya os contaré como acaba la historia.

Anònim ha dit...

Porta'l a la tenda . Tenen que fer el seu treball bé. Quina barra.
Respira fondo i conta fins a vint.
Eva

Sara ha dit...

El tros que falta està a dalt, oi?
Doncs ho trobo vergonyós, si.
Jo de tu, ho tornaría a portar per que et tornessin els diners o t'ho tornessin a fer, però també fa por perque son capaços de fer-ho malbé :-(
Pfft

virtudes ha dit...

Estás en tu derecho de enfadarte y reclamar. Encima que cuesta un dineral el enmarcado lo hacen mal. No tienen ni idea del trabajazo que supone un cuadro de px de ese tipo. Yo solo he llevado a una tienda una vez, me hicieron pagar 10.000 pesetas de hace 13 años por adelantado. Te aseguro que el cuadro solo en tela e hilos ya valía eso, sin contar las horas de curro.Cuando fui a recogerlo me querian volver a cobrar las 10.000 pts.Me enfadé tanto que desde entonces los enmarco yo en casa. Pido en el bricolage que me corten el marco a escuadra y con un aparatejo estupendo que compré en Leroy Merlin me lo hago yo. Sale super económico.

agus ha dit...

Entenc perfectament el teu cabreig i jo aniria de dret a la tenda on te'l van emmarcar i demanaria que ho fessin bé ... i no tornar mai més, i de rara res de res.

1000 B7S, Agus

Carla ha dit...

Uy pues si, a mi tambien me daria mucha rabia si no hacen las cosas bien y tomando en cuenta todo el trabajo que te llevo terminarlo...y lo de los pelitos y cruces deshechas ya es el colmo!!

Silvia F.Keros ha dit...

La part de dalt a l'esquerra es nota molt. Porta'l a la botiga i que retallin el paspertú o que te'l tornin a fer. Si pagues per una feina te l'han de fer ben feta, doncs tens els teus drets com a client.

Espero que t'ho facin com cal ben aviat.

Anònim ha dit...

Pues yo creo que se han pasado tres pueblos y encima lo que te cobraron. Que te lo arreglen que es su obligación. Ah, y estas en tu derecho a enfadarte y reclamarles.
Besos
Ana

chiqui ha dit...

Doncs que vols que et digui si que es nota la diferencia i faras molt pero que molt be en anar-hi a reclamar.....!!!
Ja saps que pagant sant pere canta i que per 60 euros t'haurien d'haver fet un quadre perfecte home!!!
Per cert t'ha quedat genial!

Anònim ha dit...

¡Es indignante! cobran como catedráticos y trabajan como auténticos analfabétos. Mira yo llevo muy mal que jueguen con mi trabajo y con mis ilusiones y te digo que iría inmediatamente a que me lo arreglaran y si puedes de paso arreglas esa cruz que te soltaron. Y si ves que aún se ponen "tontos" se lo dices muy claro y a continuación vete con la factura del enmarcado a consumo de tu Ayuntamiento.
Espero que se solucione pronto porque da mucha rabia y no sabes como te entiendo.
Anita.