La meva llista de blogs

dimecres, 9 de gener del 2008

postals


Per casualitat, com acostumen a succeir moltes coses bones, un dia vaig anar a parar al seu blog. Probablement em va cridar l'atenció el nom, Polvorón de limón, divertit, oi??? I des de llavors m'hi passo gairebé a diari. M'agrada el patchwork, tot i no tenir-ne coneixements, per això m'encanta tot el que confecciona. Però sobretot admiro el seu coratge i més després de les sotregades que li ha deparat la vida. Carmen és una dona valenta i tira endavant tot i els obstacles que apareixen pel camí. Així que avui quan he visitat el seu blog i he llegit la seva última entrada, només he pogut dir que SÍIIIIIIIII.
I aquí va el repte i les indicacions:

1. Enviar una postal o carta per correu ordinari en els propers 7 dies a 5 persones, amics, familiars, bloggers...

2. Avisar-los, evidentment.
3. Mostrar amb orgull aquest "TAG" o cadena. I les meves escollides són: Keros, Ana, Cristina, Pilar i Keka. I que consti que escollir-ne només 5 ha estat difícil.Us animeu??

Por casualidad, como acostumbran a suceder muchas de las cosas buenas, un día acabé en su blog. Probablemente fue el nombre de su blog lo que me llamó la atención, Polvorón de limón, divertido, verdad??? Y desde entonces me paso por allí casi a diario. Me gusta el patchwork, a pesar de no tener conocimientos, por ello me encanta todo lo que confecciona. Pero sobretodo admiro su coraje, después de las malas pasadas que le ha deparado la vida. Carmen es una mujer valiente y sale adelante a pesar de los obstáculos que aparecen en su camino. Así que al leer hoy su última entrada, sólo he podido decir que SÍIII. Y ahí va el reto y las indicaciones:

1.Debes enviar una tarjeta/postal a algún conocido, amigo, ciberamigo o un familiar dentro del plazo de 7 días. Imagina su sorpresa al recibir algo tuyo sin esperarlo.
2) "Tagear" (en castellano seria como "pegar un toque") a 5 personas que conozcas (esta es la única manera que esto siga circulando).
3) Mostrar con orgullo este TAG en tu blog y continuar sembrando alegría.

Y mis escogidas son: Keros, Ana, Cristina, Pilar y Keka. (quiero que conste qué elegir sólo 5 ha sido tarea difícil). Os animáis???

6 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

Que guai!!! Jo també em passo sovint pel blog de la Carmen.

T'envío l'adreça al teu e-mail. :)

Silvia F.Keros ha dit...

No puc accedir al teu correu. Et deixo el meu i m'envies un missatge (així guardo el teu e-mail i, a més a més, et contesto amb la meva adreça).

missintenciones@hotmail.com

Carmen ha dit...

Gracias Laura!
Gracias por este post tan especial! Tengo tanta suerte de dar con gente como tu en este mundo de la blogosfera que me siento super afotunada! y a mi tambien me encanta pasarme por tu blog :)

Noel ha dit...

Hola Laura, de nuevo por aquí, quería decirte que he organizado con otra un intercambio de cojincitos para colgar, si te apetece la idea échale un vistazo y te apuntas, te espero. Bs

Noel ha dit...

me he comido la palabra amiga (... con otra amiga un intercambio...)

Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!