La meva llista de blogs

dilluns, 28 de gener del 2008

una ovella



Aquest cap de setmana no ha estat gens productiu pel que fa a les labors. Cafès i sopars que teníem pendents amb amics, passejades per la platja i el riu i poca cosa més, perquè el temps passa volant. Així que aprofito per ensenyar-vos el que vaig acabar els dies previs al Nadal, perquè repasant el blog he vist que faltava aquesta entrada. En J. em diu que més que una ovella sembla un ànec. Jo veig ben clar que és una ovella, serà que vol fer-me enrabiar.

Este fin de semana no ha sido nada productivo en cuanto a labores. Cafés y cenas que teníamos pendientes con amigos, paseos por la playa y el río y poca cosa más, porque el tiempo pasa volando. Así que aprovecho para mostraros lo que terminé en los días previos a la Navidad, porque repasando el blog he visto que faltaba esta entrada. J. me dice que más que una oveja, él ve un pato. Yo veo bien claramente que es una oveja, por lo tanto será que quiere enrabiarme.

18 comentaris:

agus ha dit...

Mes clar que l'aigua es un corderet, no veig el pato per cap puesto..... per cert t'ha quedat xulisim.

Quina enveja pogué passejar per la platja.

B7s, Agus

Silvia F.Keros ha dit...

És una ovella i molt maca!!! Ho diu per a fer-te enrabiar (tu, ni cas) ;)

Per cert, ja he rebut la postal!! Moltes gràcies, bonica!!

Anònim ha dit...

Tu ni caso, amos, acabo de oirla balar, jejeje.
Me encanta ;-)
Besos
Ana

Pippicalzaslargas ha dit...

M'encanta el corderet.
És preciós, felicitats!!!

Pippicalzaslargas ha dit...

Ah!!Per cert...
Jo també soc de Tarragona.
Però fa 5 anys que vaig marxar i no saps quant l'anyoro.
Fins aviat.

laura ha dit...

Alienaaaa, no puc entrar al teu blog. M'encantaria poder-lo visitar.

Y sí chicas, lo hace para que entre en cólera, pero no lo conseguirá, está claro que es oveja y no pato, jajajaja.

Anònim ha dit...

Miopia, el que té el J es diu Miopia.... o tb ganes de fer-te enrabiar:-)
M'agrada molt !

Anni Rios ha dit...

pues yo tambien la miro como oveja, asi que quiza si quiera hacerte enojar, te ha quedado muy linda.
gracias por tu visita a mi blog

Anònim ha dit...

Yo también veo una oveja requetechula. Te ha quedado muy bonita, esos muñecos tildas me encantan.
Un saludo. María

Alma_vcg ha dit...

Que es una oveja muy simpática y nada que no es pato es oveja y dile que si insiste lo pondras a escuchar sus balidos todo el día.

Saludos

Sara ha dit...

Doncs, té raó, jo diria que s'assembla més amb un ànec... jejeje, si ho dic per fer-te enrabiar :-D
T'ha quedat molt xulo, i t'ha quedat perfecte al nivell del canvi de teixits (que a mi em costa molt!)

Knit Family ha dit...

Que els ànecs no tenen orelles......

Anònim ha dit...

Por supuesto que es un pato..., digo una oveja, jeje.

Si le falta ponerse a balar.

Es muy graciosa.

besitos

Cristina ha dit...

Poca sensibilidad que demuestra J. !!! Es claramente una oveja.

caritomenvi ha dit...

Me encantan las Tildas, y todo es culpa tuya Laura, no hay derecho.

Bella la oveja, y lleva más a menudo a Jordi al campo, le hace falta, jeje

CaritoM.

angela ha dit...

¡Ayyy! como me gusta todo lo de las tildas... La ovejita tiene una cara super-chula... Es muy simpatica... ¡Felicidades!

Carla ha dit...

un pato??? nooo para nada se nota super bien que es una oveja! Esta super linda!

Anònim ha dit...

jo! me ha encantado esta ovejita, muy bonita de verdad.