La meva llista de blogs

dimecres, 13 de febrer del 2008

Peacock Stitching Chair (PSC)



El Peacock Stitching Chair (PSC) ja està brodat en un lli ct 32 color Silvery Moon. Finalment em vaig decidir pel fil Atalie, color Nenuphar. Però amb els 5 metres de fil no n'he tingut prou i he hagut de recórrer als DMC, el nº760 per intentar aconseguir un color rosa similar i el nº734 per al color verd. L'Atalie era degradat i els DMC no ho són, tot i això el resultat em sembla bastant acceptable. Alguns problemes se m'han presentat brodant els braços de la butaca (arm rolls), tants punts especials i desconeguts per mi m'han comportat més d'un mal de cap i alguna encabritada. Espero no tenir-ne durant la confecció de la butaca, això serà tota una aventura, sort que estic fent-ho en forma de SAL en aquest grup.

El Peacock Stitching Chair (PSC) ya está bordado sobre un lino ct.32 color Silvery Moon. Al final me decanté por el hilo Atalie, color Nenuphar. Pero con los cinco metros de la madeja no he tenido suficiente y he recurrido a los DMC, el nº760 para intentar conseguir un rosa similar y el nº734 para el color verde. El Atalie era degradado y los DMC no y a pesar de ello el resultado me parece bastante aceptable. Los problemas se me han presentado bordando los brazos del sillón (arm rolls), tantos puntos especiales y desconocidos para mí me han comportado más de un dolor de cabeza y alguna encabritada. Espero no tenerlas con la confección, eso será toda una aventura, suerte que lo estoy haciendo en forma de SAL en este grupo.

10 comentaris:

Sara ha dit...

Ostres, no sabia que estaves fent aquesta maravella.
Els punts t'hauràn costat, però ha valgut la pena, t'han quedat molt xulos

Belén ha dit...

Wuawwww felicitats esta quedant maquisim, continua aixi :P

Petonets

Anònim ha dit...

espero amb ànsia veure com munteu la cadira !!!

Auxi ha dit...

Madre mía, es una pasada

Silvia F.Keros ha dit...

Nena, no es nota el canvi de fil. El brodat t'ha quedat genial (estic desitjant veure la cadira)!

Una abraçada

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Yo voy algo rezagada, pero viendo el tuyo me ha motivo a seguir adelante y no dejarlo. Los colores que has elegido están muy bonitos!!

Anni Rios ha dit...

exelente, me gusta como va, espero mirarlo pronto terminado, un beso y feliz dia de san valentin.

Pilar ha dit...

Laura, te está quedando precioso, y lo de los hilos porque tu lo dices, a mi me parece que queda estupendo, y desde luego has sido muy ingeniosa.

Carla ha dit...

me gusta mucho el color de hilo que has elegido! suerte en la confeccion del sillon en sí!

caritomenvi ha dit...

AY, pero yo qué despistada, arrancaste con el sillón y no me dí cuenta; que no se entere Daniel que me tiene loca porque me regaló el patrón con mucha ilusión y yo no he hecho nada, estaré muy pendiente de tus avances
Besitos
CaritoM.