La meva llista de blogs

dijous, 13 de març del 2008

2ª classe


Les tardes del dilluns són i seran per unes setmanes les tardes del patch. De moment m'agrada bastant tot, l'ambient (només som dues alumnes, així tenim a la profe bastant per nosaltres) el taller, i els blocs. El segon també ha estat una estrella, això sí aquesta ja més complicada. Però he aprés a no deixar forats entre les teles. I per practicar-ho bé, he començat pel meu compte un pincushion que aviat us mostraré, de moment la segona estrella.

Las tardes del lunes son y serán por unas semanas las tardes del patch. De momento me gusta bastante todo, el ambiente (sólo dos alumnas, así tenemos a la profe bastante pendiente de nosotras), el taller y los bloques. El segundo también ha sido una estrella, eso sí ya con un poco más de dificultad. He aprendido a que no queden agujeros en la uniones de las distintas telas. Y para practicarlo he iniciado por mi cuenta un pincushion que pronto os mostraré, de momento la segunda estrella.

7 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

Nena!! Per a ser la teva segona estrelleta està molt bé!!! Estic desitjant veure el resultat (les teles són molt maques).

Una abraçada.

Anna Orduña ha dit...

felicitats per l'estrella, ja tinc ganes de veure les pròximes que facis.
una abraçada,
anna

Mavi. ha dit...

Laura, estás perdida,una vez que se empieza no se vé la forma de acabar. Si te atrapa y parece que así va a ser, ya no tienes escapatoria. Has caido en las redes del patch.
Muy bonita la estrella.
Mavi.

agus ha dit...

Te ha quedado una estrella preciosa, me alegro de que las clases te vayan tan bien.

Bss, Agus

Anni Rios ha dit...

se mira muy bien, se nota que se te esta dando de maravilla el patch, felicidades.

Lolita Blahnik ha dit...

Las estrellas dan para mucho, son uno de mis motivos favoritos

luzblue ha dit...

Y eso en la segunda clase? Como vas de rápido, ahora ya no hay quien te pare.
Precisosas las estrellas. Bienvenida al mundo del patch.