La meva llista de blogs

dijous, 27 de març del 2008

intercanvi quaker d'hivern

A amigaspx vam continuar amb la tradició dels intercanvis quaker. En aquesta ocasió els colors havien de ser els de l'hivern, blancs, grisos, platejats... i l'accessori havia de ser un pinkeep o un pincushion. Algunes noies ja estan començant a rebre els paquets. En aquesta ocasió el sorteig va unir-nos a la Chus i a mi. I aquí us mostro ambdós accessoris, el pinkeep tan fantàsticament brodat en 1x1 i acabat per ella, juntament amb altres detalls que va incloure; i el pincushion que vaig brodat jo per ella. Ejemmmm, es nota que no havia començat les classes de patch, oiii??? Però la Chus és tremendament comprensiva i generosa i només ha tingut paraules amables per mi. Per si us interessa el disseny és un gratuït de The workbasket, brodat sobre lli color raw en ct28 amb fil de seda Vikki Clayton color seafoam, i el podeu descarregar aquí. Com sempre una meravellosa experiència aquesta dels intercanvis. Gràcies Chus, el teu pinkeep ja ocupa un lloc molt especial.


En amigaspx continuamos con la tradición de los intercambios quaker. En esta ocasión los colores debían ser invernales, blanco, gris, plateado... y el accesorio se debía montar en forma de pinkeep o pincushion. Algunas chicas ya están empezando a recibir sus paquetes. En esta ocasión el sorteo tuvo a bien unirnos a Chus y a mí. Y aquí os muestro ambos accesorios, el pinkeep tan fantásticamente bordado en 1x1 y montado por ella, junto con otros detalles que incluyó; y el pincushion que le bordé para ella. Ejemmmm, se nota que todavía no había empezado las clases de patch, verdad??? Pero Chus es tan tremendamente comprensiva y generosa que sólo ha tenido palabras amables para mí. Por si os interesa el diseño es un gratuito de The workbasket, bordado sobre lino color raw ct28 con hilo de seda Vikki Clayton color seafoam, y lo podéis descargar aquí. Como siempre una maravillosa experiencia esta de los intercambios. Gracias Chus, tu pinkeep ya ocupa un lugar muy especial.

7 comentaris:

Loló ha dit...

Preciosos los dod... Felicidades a ambas...

Loló

Keka Guillén ha dit...

Me encantan los dos, son preciosos.
Un beso

agus ha dit...

Me gustan muchisimo los dos son divinos.

Bss, Agus

Sara ha dit...

Els dos son molt xulos. M'encanta el herisso :-)

Anònim ha dit...

...m'agraden molt, especialment l'herissó que has triat....súper original.
I, felicitats per continuar amb aquests intercanvis :-))

Anni Rios ha dit...

tanto tu regalo como el que tu has enviado estan de lo mas lindos, los dos muy delicados y femeninos y lo mejor de todo es que a las dos les ha gustado, te mando un beso enorme desde Acapulco.

Alma_vcg ha dit...

Muy bonitos los dos, felicidades a ambas!!!