La meva llista de blogs

dimecres, 21 de maig del 2008

botons


Quan volem forrar uns botons acostumem a utilitzar el servei que ofereixen les merceries. Tries el tamany i facilitant-los un retall de roba, te'ls forren d'una manera bastant correcta. No obstant, també ho podem fer a casa, sense necessitat de tenir la màquina professional. M'ha costat trobar-lo a les merceries que tinc a l'abast i quan ja m'anava a donar per vençuda els he trobat. Entenc que les merceries no vulguin fer-ne massa propaganda, en part se'ls hi acaba el negoci. Però no està de més saber que existeixen altres opcions. Aquest kit és de la marca Prym, tot i que n'hi ha d'altres.

Cuando queremos forrar unos botones, nos decantamos por el servicio que ofrecen las mercerías. Escoges el tamaño y facilitando un retal de tela, te los forran de una manera bastante correcta. No obstante, también podemos hacerlo en casa, sin necesidad de tener la máquina profesional. Me ha costado muchísimo encontrar este kit en las mercerías que tengo a mi alcance y cuando me iba a dar por vencida lo hallé. Entiendo que las mercerías no quieran hacer mucha propaganda, en parte se les acaba el negocio. Pero no está de más saber que existen otras opciones. Este kit es de la marca Prym, aunque existen otros.

7 comentaris:

Anna ha dit...

Està molt bé, no ho sabia. Precisament ara estic fent una colxa ràpida i a l'hora d'acolxar-la volia fer-ho através de botons colocats on s'uneixen els quadres. Pensava que no els podia forrar a casa, ja miraré d'aconseguir-ho, gràcies.

Los hilitos de Ana ha dit...

Está genial, yo lo estaba buscando y no lo he encontrado por ningún sitio. Y la verdad, que en muchas ocasiones me apetece poner un motivo en concreto en el botón y siempre tengo que estar dando mil explicaciones en la mercería y al final nunca queda como quieres. En fin, seguiré buscando.

Besos. Ana

Auxi ha dit...

Que suerte porque yo ando detrás de uno hace bastante tiempo.

Ana Salom ha dit...

I on els has trobat?
M'interesen molt, fa temps que els busco

laura ha dit...

El kit el vaig comprar en una merceria de Tarragona. No en deuen vendre massa perquè el preu estava marcat en pts i tenia un quilo de pols.

Anni Rios ha dit...

mmm, suena interesante, yo nunca los he usado y no he mirado esos kits en las mercerias pero es que como no los conocia no he prestado mucha atencion, gracias por el dato ten un feliz dia.

Lolita Blahnik ha dit...

no lo conocia, que bueno, lo venderan tambien por aqui?