La meva llista de blogs

dijous, 5 de juny del 2008

vacances i animals


S'acosta l'estiu i amb ell les vacances. Pels que tenim un animal de companyia hi ha diverses opcions:

- dur-nos-el de vacances amb nosaltres
- deixar-lo a càrrec d'una persona de confiança

- buscar una residència on el cuidaran durant la nostra absència

- MAI, MAI DE LA VIDA, ABANDONAR-LO

Pels que es decanten per aquesta darrera opció, abans de fer-ho, heu de llegir aquest text. Sóc conscient que qui preté fer-ho, ho farà. No obstant, si podeu seguir mirant-vos al mirall cada matí, és que no teniu cor, i em mereixeu tot el menyspreu del món. Acabo de descobrir aquest blog, algunes imatges són molt cruels, però no per això podem fer els ulls grossos. Si voleu la companyia d'un animal, feu un llistat amb pros i contres, i no el compreu compulsivament. A més, podeu acostar-vos a una protectora, us sortirà de franc i tindreu un ésser del més agraït. I us ho dic jo, que vaig recollir la Sira del carrer una nit de pluja, ni me'n penedeixo gens.

Se acerca el verano y con él las vacaciones. Para los que tenemos un animal de compañía hay varias opciones:

- llevárnoslo de vacaciones con nosotros.
- dejarlo al cargo de una persona de confianza.
- buscar una residencia donde lo cuidarán en nuestra ausencia.
- PERO NUNCA, NUNCA JAMÁS, ABANDONARLO.


Para los que se decantan por esta última opción, antes de hacerlo, leed
este texto. Soy consciente que no es una medida disuasoria. Si lo hacéis y os podéis seguir mirando como si nada cada mañana en el espejo, es que no tenéis corazón y merecéis todo mi desprecio.
Acabo de descubrir este
blog, algunas imágenes son muy crueles, pero no por ello podemos hacer la vista gorda. Si queréis una animal de compañía, sopesad previamente todos los pros y contras, no compréis uno compulsivamente. Antes pero, podéis acercaros a una protectora, a parte de que os saldrá gratos, tendréis con vosotros un ser de lo más agradecido. Y os lo digo yo, quien recogió a Sira de la calle una noche de lluvía y no me arrepiento ni pizca.

7 comentaris:

Sandra ha dit...

Moltes gràcies per donar a conèixer el meu bloc i fer cinc cèntims de què fer quan es té o es vol tenir un animal de companyia.

Una abraçada!

Anni Rios ha dit...

estoy totalmente deacuerdo contigo.... miro el gran corazon que tienes, besos desde Acapulco.

Anònim ha dit...

UF, menudo blog nos has pasado.

Que mal cuerpo se me ha puesto leyendo algunos post, pero tienes razón, hay que sopesar mucho cuando se quiere tener un animal de compañia y nunca, nunca jamás abandonarlo. ¿Te acuerdas de aquel anuncio "El nunca lo haría"...

Pues eso.

Un abrazo

Lolita Blahnik ha dit...

bien dicho"!

Anònim ha dit...

Ufff, que cosa mala, yo es que con los bichos no puedo, y reconozco que soy de las que anteponen las personas a los animales, claro que también es verdad que hay ocasiones en que resulta dificil decidir quien es que cosa.
Besos
Ana

Sara ha dit...

M'encanten els gossos, sempré n'hi ha hagut a casa dels meus pares, i sempre ens han acompanyat a tot arreu.
Jo no en tinc, perque sé que no me'n podria ocupar com cal. Potser més endevant...

Karyne ha dit...

Terrible, sencillamente espeluznante, y lo paor es que sucede todos los dias.... nosotros tenemos una perrita que adoramos y es como una hija para nosotros, la consentimos y cuando nos vamos de vacaciones en la escuela donde ella va a recrearse en la semana la dejamos en guardería, allí sabemos que la cuidan bien y la consienten... terrible.... realemente se me aguaron los ojos de solo pensar en los pobres animalitos... besos