La meva llista de blogs

dijous, 25 de setembre del 2008

Vicky, Cristina, Barcelona

Probablement no sigui la millor pel·lícula de Woody Allen, personalment no és la que més m'agrada. Però no es pot discutir que et captiva, les postals que es fan de la ciutat, la llum, i sobretot la cançó de Giulia y los Tellarini. No m'estranya que els nord-americans es tornin bojos per venir.

Probablemente no sea la mejor película de Woody Allen, personalmente no es la que más me gusta. Pero es indiscutible que te cautiva por la postales de la ciudad, la luz y sobretodo por la canción de Giulia y los Tellarini. No me extraña que los estadounidenses estén locos por venir.

2 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

Encara no l'he vist, però ja en tinc ganes!! Això sí, la cançó és d'allò més extranya, però té alguna cosa que captiva....

Una abraçada!

Lolita Blahnik ha dit...

me gusto muchisimo. Creo que es la que mas me ha gustado de WA. Aunque no muestra la ciudad como yo la he conocido. Es lo que tiene viajar de pobre por el mundo...