La meva llista de blogs

divendres, 9 de gener del 2009

Mystery Quilt

foto: www.bunnyhilldesigns.com

Comença l'any i moltes són les persones que escriuen una llista amb els propòsits per al nou any. Sembla ser que el fet d'escriure implica ja un cert compromís. Personalment, mai he reflectit els meus desitjos o plans en un paper, probablement per això molts s'esbaeeixen amb el decurs dels mesos. Això és pel que fa als propòsits personals. En el vessant "crafter" a hores d'ara no tinc cap llista de projectes per al 2009, m'agrada més anar sobre la marxa, desorganitzada que és una. Des de bunny hills designs ens proposen un quilt misteriós per al 2009 que m'està temptant. Sobre el dia 5 de cada mes estarà disponible un bloc, tots amb la temàtica dels cistells i elaborat amb les teles "beach house" de Blackbird designs per a Moda ,"aviary" de Three Sisters també per a Moda i la tela Champagne Frosted Dot de Lakehouse. De fet, però, l'elecció de les teles pot ser lliure i personal, una bona manera de reutilitzar restes d'altres projectes. Qui vulgui tota la informació, està disponible aquí i aquí.

Con el inicio del año muchas son las personas que anotan en una lista los propósitos para el año nuevo. Parece ser que el hecho de escribirlos implica ya un cierto compromiso. Personalmente, nunca he reflejado mis deseos o planes en un papel, probablemente por ello con el transcurso de los mesos se esbanecen. Esto en cuanto a la vertiente personal, en cuanto a la vertiente "crafter" todavía no tengo una lista de proyectos a realizar en este 2009. Me gusta más ir sobre la marcha, desorganizada que es una. Desde bunny hills designs nos proponen un quilt misterioso que me está tentando. Sobre el día 5 de cada mes se publicará un bloque, todos con la temática de los cestos y elaborado con las telas "beach house" de Blackbird designs para Moda ,"aviary" de Three Sisters también para Moda y la tela Champagne Frosted Dot de Lakehouse. En realidad, éstas son sus sugerencias, pero la elección de las telas puede ser libre y personal, una buena forma de reutilizar restos de otros proyectos. Quien desee toda la información está disponible aquí y aquí.

4 comentaris:

SOGAMAR ha dit...

Me parece un proyecto precioso.

Silvia F.Keros ha dit...

Nena, em sembla molt bona idea!! És una manera d'anar practicant amb les teles i així segur que aconsegueixes finalitzar el projecte, perque et vas marcant fites!

Au, va, anima't!
Una abraçada.

Mikel Goikoetxea Bilbao ha dit...

En mi blog puedes ver manualidades
mikelgoiko.blogspot.com

Olivia_p ha dit...

yo tb a la marcha, estuve a punto de apuntarme al Sal de labores en la red, pero me conozco, dejar de hacer mis pequeñas creaciones sería bien difícil
aabsolutamente maravillosa la hada navideña, claro el toque plata por dentro y por fuera