La meva llista de blogs

dijous, 19 de març del 2009

alguns tresors


4 dies de transició entre un treball i un altre; 4 dies per acomiadar-me dels antics companys i en 4 dies presentació amb els nous. M'hagués agradat tenir uns dies més de descans, però les coses es presenten com es presenten. Això sí gaudeixo d'alguns tresors, la bossa d'una costurera-loca, que em va de perles per transportar petites labors; la meva albita que passeja ja per la rambla amb aquestes temperatures primaverals i el meu darrer brodat, l'abc de tota brodadora, com a mínim, de les brodadores imaginades per LHN.

4 días de transición entre un empleo y otro; 4 días para despedirse de los antiguos compañeros y en 4 días presentación de los nuevos. Me hubiera gustado tener unos días más de desconexión, pero las cosas se presentan como se presentan. Eso sí, disfruto de algunos tesoros, la bolsa de una costurera-loca que me viene de perlas para transportar pequeñas labores; mi albita que ya pasea por la rambla con estas temperaturas primaverales; y mi último bordado, el abc de toda bordadora, como mínimo, de las bordadoras imaginadas por LHN.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Oye Laura son preciosos, me encantan.
Un besito. Chus

Anònim ha dit...

... vinga, que això ja està fet !!!
ja veuràs com tot anirà de perles !!!

Silvia F.Keros ha dit...

Ànim, Laureta, que tot a la vida són etapes!

Un petonet!

Anònim ha dit...

Si mal no recuerdo... cambiar de trabajo era algo que querias, ¿no? Pues todo llega... ojalá en este nuevo curro encuentres gente tan maravillosa como tú.

Un besito:

Elena-Z

las sandalias de ana ha dit...

suerte en tu nueva andadura!! bonitos regalos!!! besos

Karyne ha dit...

Preciosos.... y el gato me encanta!