La meva llista de blogs

dijous, 12 de març del 2009

canvis


Diuen que l'ésser humà per naturalesa té por dels canvis, ni que siguin canvis a millor. I jo no sóc una excepció. Por el que se'n diu por no en tinc, però sí un cert neguit per descobrir les noves millores que en breu experimentaré. S'acaba una etapa i s'inicia una a priori moooolt millor. Com diu Amaral en una de les seves cançons "la vida me sonríe y le agradezco el gesto". Serà la primavera que s'acosta, serà l'alegria que duc a sobre que, fins i tot, els dies de pluja m'han semblat del tot meravellosos. Sí, i prova que la primavera està a tocar la tinc a casa, la nostra amaryllis està tota apoteósica.

Dicen que el ser humano por naturaleza siente temor antes los cambios, ni que sean cambios para mejor. Y yo no soy una excepción. Miedo lo que se dice miedo no tengo, pero sí un cierto nerviosismo por descubrir las mejoras que en brevé viviré. Se acaba una etapa y empieza otra que a priori será muuuuucho mejor. Como dice Amaral en una de sus canciones "la vida me sonríe y le agradezco el gesto". Será que la primavera se acerca, sera la alegría que llevo encima que, incluso los días de lluvía me han parecido maravillosos. Y prueba que la primavera está a tocar la tengo en casa, nuestra amaryllis está apoteósica.

reeditat el 16/03: ni em caso, ni espero criatura, simplement canvio de feina i probablement serà molt millor. Gràcies per les vostres paraules.
reeditado el 16/03: ni me caso, ni hay bebé a la vista, simplemento cambio de trabajo y probablemente será muuucho mejor. Gracias por vuestras palabras.

8 comentaris:

Carmen ha dit...

Mis mejores deseos en esta nueva etapa de tu vida. Ayer me trajo mi buena vecina también 3 amarilys, pero son blancas. Una preciosa flor.

Silvia F.Keros ha dit...

Quina flor més maca (em sembla recordar que me la vas recomanar fa temps). Crec que qualsevol dia apareixerà a casa!

Espero i desitjo que els canvis et siguin tan positius com esperes.

Petonets!

Anònim ha dit...

Com que sóc una mica tafanerota ( posar veu de home del temps de Polònia !!!), m'has deixat tota extranyadota !!!
Segur que tot és super positiu !!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Mucha suerte en esta nueva etapa!! Está preciosa la flor!!

nela ha dit...

Laura... me perdi de algo... estaba yo tranquila mirando la web. paso a tu bloggg hummm me estaba comiendo un trozo de pie de linmos,... y al entrar a ac el pie se me atraganto...que paso... yo te deje que hibas a paris y ahora.... ayyy paso algo en paris.... escribeme que ya me dio ascuas

nela ha dit...

ayyy que bien.. bueno... yo pense otra cosita.. que como Paris es tan romantica... pues se habian desidido y te habian propuesto matrimonio en paris.. pero no esta mala la noticia.. a ver cuenta massss quiere decir que pasate los examenes...

Agus Albiol ha dit...

Et desitjo que els canvis vagin bé...

B7S, Agus

Lua ha dit...

Et desitjo el millor en aquesta nova etapa.

peto!