La meva llista de blogs

dilluns, 4 de maig del 2009

Recuperant


Recuperant la colxa ràpida estic en aquests moments. Bé, de fet, ja queda poc per concloure aquesta labor. El top ja està del tot montat i estic en la fase d'acolxat. M'agrada molt la combinació dels diferents quadrats i rectangles i els colors, tot i la seva simplesa. I encara que la vaig començar sense tenir idea de patch i està cosida a màquina, sempre em recordarà que em vaig llençar al fantàstic món del patch d'una manera massa agossarada. A veure si abans que arribi la calor de debó puc acabar l'acolxat.

Recuperando la colcha rápida estoy en estos momentos. Bueno, de hecho, ya me queda poco para finiquitar esta labor. El top está totalmente montado y me hallo en la fase de acolchado. Me gusta mucho la combinación de los distintos cuadrados y rectángulos y los colores, a pesar de su sencillez. Y aunque la empecé sin tener ni idea de patch y está cosida a máquina, siempre me recordará que me lancé al fantástico mundo del patch de una forma un tanto aventurera. A ver si antes de que llegue realmente el calor puedo terminar el acolchado.

10 comentaris:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Me gusta mucho la combinación de colores que estás utilizando. Cuando nos la enseñes acabada seguro que quedaremos impresionados! La combinación de cuadrados y rectángulos tiene muy buena pinta!

Nivaira ha dit...

segur que si poses la directa, l'acabes !

Lua ha dit...

segur que sí que l'acabes!!! fa molt bona pinta! Quan estigui acabada, volem una foto de la labor sencera, eh????

l'encoixines a mà???
ànims!!!!!!

petons!

Montse ha dit...

La combinacició de colors és molt bonica,ja pots correr perqué em sembla que la calor ja està arrivant.

Carmen ha dit...

Pues el resultado es estupendo. Me encanta.

agus ha dit...

M'agrade com esta quedant... segur que el acabes en un plis-plas...

B7S, Agus

Karyne ha dit...

Se ve muy linda... pero el personaje precioso es el perrito!!! Que tiernito y cómo mira de juicioso jijiiji Un beso cielo!!!!!

Silvia F.Keros ha dit...

Nena, és xul·líssima!! Jo també vaig començar amb una colxa que està a mig encoixinar.... això em fa recordar que, quan acabi la meva darrera labor, m'hi posaré mans a la obra!

M'agrada molt la combinació de colors triada.

Petonets

Mayté Bermúdez-García ha dit...

La colcha esta muy bonita, PERO el perrito es una belleza!!!

Ricardo Astrauskas ha dit...

Muy bonita, ademas el modelo para la foto posa muy bien.