La meva llista de blogs

diumenge, 28 de març del 2010

mikimono's quilt

Aquest quilt està enllestit des de l'octubre passat i he trigat gairebé mig anys en fer les fotos. Ufff el temps passa volant!! Estic molt satisfeta amb el resultat, però el mèrit no és meu, ja que quan es treballa amb un bon disseny, sempre resulta més fàcil.
Tenia ganes de fer quelcom "infantil", no pas per mi, ni per regalar a ningú, simplement pel gust de fer-ho. Però sovint el que desitgem no és fàcil d'aconseguir i no trobava cap disseny que m'atregués suficientment com per invertir el material necessari, però sobretot el temps. I no sé com, se'm va acudir que les il·lustracions de la Mónica podrien servir-me de base per al que volia. Vam intercanviar correus i en explicar-li les meves intencions, va cedir gustosament a prestar-me la seva obra per als meus propòsits. Des d'aquí, Mónica MOLTÍSSIMES GRÀCIES, per la teva generositat. Tens talent, molt talent, i de ben segur que si transformessis alguns dels teus treballs en dissenys per a patch, tindrien molt èxit.
Este quilt está terminado desde el octubre pasado y he tardado casi medio año en tomar las fotos. Uyyyy el tiempo pasa volando!!! Estoy satisfecha con el resultado, pero el mérito no es mío, ya que cuando se trabaja con un buen diseño, resulta mucho más fácil.
Tenía ganas de embarcarme en un proyecto infantil, no para mí, ni para regalar a nadie, simplemente por el gusto de realizarlo. No obstante, con frecuencia lo que deseamos no está al alcance y no encontraba ningún diseño que me sedujera lo suficiente como para invertir el material necesario, pero sobretodo el tiempo. Y no sé como, se me ocurrió que las ilustraciones de Mónica podrían servirme de base para mi proyecto. Intercambiamos correos y al explicarle mis intenciones, cedió gustosamente a prestarme su obra para mis própositos. Desde aquí de nuevo, Mónica, MUCHÍSIMAS GRACIAS por tu generosidad. Tienes talento, mucho talento, eso no lo voy a descubrir ahora, pero sí te digo que si transformaras algunos de tus trabajosen diseños para patch, tendrían mucho éxito.

La resta del procés tampoc té massa secret, vaig passar les il·lustracions d'aquests sis animalons (sr ós panda, sr ós, sr conill, sr porquet, sr mico i sr gat) a paper vegetal i amb la plantilla a les teles. I vet aquí com s'aconsegueixen sis blocs aplicats, emmarcats per una tela de bombolles i acolxats a mà. El destinatari d'aquest quilt no existeix, encara, algun dia tal vegada algun petit proper el gaudirà. De moment, ningú em treu a mi el plaer de cosir-lo.
El resto del proceso tampoco tiene secreto alguno, traspasé las ilustraciones de estos seis animalillos (sr oso panda, sr oso, sr conejo, sr cerdito, sr mono y sr gato) a papel vegetal y con la plantilla hecha a las telas. Y es así como conseguí seis bloques aplicado, enmarcados con una tela de burbujas y acolchados a mano. El destinatario de este quilt no existe, todavía, quizá algún día un pequeñajo cercado lo disfrutará. De momento, nadie me quita el gustazo de haberlo cosido.


detall de la trasera / detalle de la trasera

9 comentaris:

Glòria Garcia ha dit...

Quina coseta més bonica, quina pena que jo no tinc petits a casa, perquè me'l copiaria.
Patons

Glòria

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Es muy bonito!! Tienes toda la razón, cuando se trabaja con un buen diseño es muy agradable dedicarse a él, y las ilustraciones de Mónica quedan perfectas! Felicidades por el resultado!

Keka Guillén ha dit...

¡¡Qué bonito!! Es muy original y te ha quedado fenomenal. Me encanta.
Un beso

Silvia F.Keros ha dit...

Nena, és molt maco! Les aplicacions són molt tendres i al no tenir destinatari, no has hagut d'anar amb presses i l'has pogut gaudir. I el millor de tot es que de ben segur li treus profit algun dia! ;-P

Una abraçada!

la.lluna.d.abril ha dit...

T'ha quedat fantástica, m'agrada molt.
Fins i tot la tela de darrera és ideal, de qui és?
Una abraçada

Lua ha dit...

Però que mono!!!! m'encanta!!!!
ai, ai, és que a més, aquestes ilustracions de la mónica son precioses, així que felicitats a les dues per la part que us toca!
petons!

Noel ha dit...

Te ha quedado estupendo! bs

Ricardo Astrauskas ha dit...

Muy Tierno

Ivana ha dit...

guuauu! que maca!!!
petonets