La meva llista de blocs

dimecres, 11 agost de 2010

tres anys: piscina i cole


Aquesta és la frase que ha estat pronunciant la meva neboda abans de complir els 3 anys. Ella sap que amb els tres anys començarà natació i al setembre al cole. No sé si sap que vol dir exactament, però ho diu contenta. I com al cole, s'ha de portar l'esmorzar... què millor que una bosseta personalitzada.


Esta es la frase que ha estat pronunciando mi sobrina antes de cumplir los 3 años. Ella sabe que al llegar los 3 años empezará natación y en septiembre el cole. No sé si es consciente de lo que dice, però lo dice contenta. Y como al cole hay que llevar el desayuno... qué mejor que una bolsita personalizada!!

5 comentaris:

Keros ha dit...

És una monada de bossa. Segur que la teva neboda anirà contentíssima al cole i a la piscina! Per cert, no et vaig comentar el darrer post, però les sandàlies japoneses del teu nou quilt em semblen cuquíssimes!!

Un petonet i bon estiu!

Elena-Z ha dit...

Es preciosa. Seguro que tu sobrina presume un montón de la bolsa tan bonita que le has hecho.

Ricardo Astrauskas ha dit...

Ha que ternura!!!

Ellie ha dit...

Hola

Me llamo Elie soy administradora de un directorio web/blog. Tengo que decir que me ha gustado su página y le felicito por hacer un buen trabajo. Por ello, me encantaría contar con tu sitio en mi directorio, consiguiendo que mis visitantes entren también en su web.

Si estás de acuerdo. Házmelo saber.

Suerte con tu web! elle.ventura.vasquez@hotmail.com

aysezhu ha dit...

¡Que graciosa! (tu sobrina) La bolsa es preciosa, así seguro que el desayuno le va a saber a gloria.

Besitos