La meva llista de blogs

dimecres, 4 de maig del 2011

admirant




No m'agrada la calor i n'està fent molta. La meva pressió torna a fer de les seves i tot al meu voltant roda i roda. I s'hi afegim que estic centrada en els cursos que estic realitzant, especialment els d'anglès, doncs poc temps em queda per a la resta de coses, entre elles l'actualització del blog. I el meu cap no deixa de barrinar en projectes, però de moment m'he de contentar en admirar coses boniques.

Detesto el calor y está haciendo mucho. Mi presión vuelve a estar por los suelos y todo a mi alrededor gira y gira. Y si a ello añadimos que estoy centrada en los cursos que tengo entre manos, especialmente los de inglés, poco tiempo me queda para el resto de cosas, entre ellas actualizar este blog. Por otro lado, mi cabeza no deja de pensar en proyectos, pero de momento debo contentarme con admirar cosas bellas.

The weather is so hot and I hate it, especially when my blood pressure is falling and everything around me is spinning. I'm taking so many courses and I'm focused on the English ones, though I have not so much time for my hobbies, neither for uploading this site. My mind is quicker than my hands, but now I just can admire breathtaking things.