La meva llista de blogs

dimecres, 20 de juliol del 2011

kokeshi quilt


Encara queden unes setmanes per començar les vacances, tanmateix es respira un ambient diferent. Amb els cursos acabats, els examens aprovats... és hora de fer el que realment m'agrada. Així que entre lectures, becaines, banys a la platja, encara em queda una estoneta pel patchwork. El meu objectiu és acabar el top de les kokeshis per tal de deixar-lo llest per acolxar quan arribi la tardor. Ho aconseguiré??


Todavía me quedan unas semanas para comenzar las vacaciones, no obstante, se respira un ambiente distinto. Con los cursos terminados, los exámenes aprobados... es el momento de dedicarme a lo que me gusta.Así que entre lecturas, siestas, baños en la playa, todavía tengo algún ratillo para el patchwork. Mi objetivo es terminar el top de las kokeshis y dejarlo listo para acolchar cuando llegue el otoño. ¿Lo conseguiré?


I'm still waiting for my holidays, but these days are completely different. My courses are over, my English exam taken... now I can spend my time on breathtaking things. I'm reading a lot, sleeping, enjoying the beach, but I still have time to quilt. Finishing kokeshis top is my Summer goal. I want to sew it next Autumn. Am I going to succeed?

2 comentaris:

Lua ha dit...

Clar que ho aconseguiràs!!!! Ostres, saps que aquesta setmana jo i un meva amiga hem comprat totes les teles per començar aquest quilt? veig que tu ho fas amb aplicació amb punt amagat oi? jo crec que ho faré enganxant i amb festo... no tinc tanta paciencia...
petons i bon estiu!!!!

Anònim ha dit...

¡Pues claro que sí! Este otoño vas a presumir de superquilt.

Besitos