La meva llista de blogs

dijous, 4 d’agost del 2011

la lluna

No sé quina lluna tenim aquests dies, la veritat. Estic tan esgotada que al vespre només tinc ganes d'anar a dormir ben aviat. Sort que les vacances ja estan a tocar. La meva lluna és fantàstica, sino espereu a veure el disseny complet.

No sé qué luna brilla estos días, la verdad. Estoy tan agotada que por la noche sólo deseo ir a dormir temprano. Suerte que las vacaciones están ya a tocar. Mi luna es fantástica, sino esperad a ver el diseño completo.

I don't know which Moon is in the sky these days. I'm so exhausted that I just wanna sleep when the Sun goes down. Fortunately days off are coming. My Moon is wonderful, just wait to see the whole pattern. Soon, I promise.

2 comentaris:

Núr ha dit...

La teva lluna és preciosa! Quin detall més delicat i fi! M'encanta!

maria ha dit...

Me parece muy bonito, te va a quedar genial.
BEsos. María.