La meva llista de blogs

dimarts, 22 d’octubre del 2013

log-cabin





Segueixo treballant en aquest projecte. No només són peces fetes a partir de la técnica de l'aplicat, també hi ha blocs tradicionals. Com m'agrada el log-cabin, és senzill, però preciós. Aquests pertanyen al bloc 4. El quilt, com ja haureu endevinat a hores d'ara, és el SALTBOX FARM de The Birdhouse designs. Feia molt de temps que estava esperant trobar el moment adequat per iniciar-lo i ves per on tot arriba. Em va costar molt decidir-me a comprar el disseny, tot i que només veure'l em va captivar, per això només vaig aconseguir trobar el BOM en aquesta  tenda online. El servei i l'atenció van ser d'allò més correctes. El que més m'ha agradat és que no he hagut de rumiar pensant si les teles combinarien o no, tot ha vingut ja preparat. Probablement, no hagués triat aquesta combinació i és per això que tant estic disfrutant, perquè tot i que no és l'estil d'estampats ni colors a què estic acostumada, m'encanten. A vegades és fantàstic deixar que altres decideixin per tu i abocar-te directament a la feina.

Sigo trabajando en este proyecto. A parte de los bloques de aplicado, también hay bloques tradicionales. Como me gusta el log-cabin, es sencillo a la par que precioso. Estos pertenecen al bloque 4. Como ya habréis adivinado estoy inmersa en el SALTBOX FARM de The Birdhouse designs. Hace tiempo que estaba esperando el momento adecuado para ponerme a ello y justamente ahora ha llegado. Tardé en comprarlo, aunque el flechazo fue instantáneo. Por eso sólo puede encontrar el BOM en esta  tienda online. El servicio y la atención inmejorables. Lo que más me gusta es que por una vez no he tenido que dedicar tiempo a escoger las telas, todo vino delicadamente preparadp. Probablemente, no hubiera escogida esta combinación y justamente por ello estoy disfrutando horrores. No es el estilo de estampados y colores por el que me suelo decantar y es por eso que me encanta. A veces resulta fantástico que otros hagan el trabajo sucio y tú puedas dedicarte a lo que más te gusta.


I am still working in this project.  There is a bit of stitchery, needleturn applique and interesting pieced and appliqued blocks. I love log-cabin block, it's simple and beautiful at the same time. You might have guessed that I am writing about SALTBOX FARM  by The Birdhouse designs. Although I bought it long time ago, it hasn't been since September that I have decided to work on it. I bought it here. The service was excellent. This has been the first time I joined a BOM. I'm pretty sure that I wouldn't have chosen these fabrics, and it 's for that reason that I love them so much. Sometimes it is fantastic that others make the choice and you just enjoy sewing.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pues son muy bonitas, que conste.

Me encanta ver cómo crece tu quilt.

bss