La meva llista de blogs

dilluns, 19 d’octubre del 2015

box bag



Una de les meves visites diàries obligatòries és el blog del TM. No hi ha labor que publiqui la Marta de les seves alumnes que no m’agradi. Si Vic fos més a prop, de ben segur que dia sí i dia també estaria visitant el TM. Per sort per la meva economia hi ha certa distància entre Tarragona i Vic. Però sempre queden les compres online.

El que us deia, que cada dia entro al blog i amb cada novetat que proposa la Marta, em quedo amb les ganes de sumar-m’hi. Així que quan va aparèixer el kit de la box bag, vaig caure de quatre potes. Ohhh, com m’agrada aquesta box bag i què útil que em serà quan li doni ús. Primerament, volia que fos un necesser per tenir-lo a la feina, però crec que lluirà poc a l’oficina. Així que potser l’utilitzaré per desar els cabdells dels amigurumis. Bé, sigui quin sigui el seu ús, no em podeu pas negar que és una preciositat.

Una de mis visitas diarias obligatorias es el blog del TM. No hay labor que publique Marta de sus alumnas que no me guste. Si Vic estuviera más cerca, seguro que día sí y día también me dejaría caer por la tienda. Por suerte para mi economía, hay cierta distancia entre Tarragona y Vic. Pero siempre queda la tentación de las compras online.

Lo que os decía que cada día visito su blog y cada novedad que propone Marta me deja con las ganas de unirme al proyecto. Así que tan pronto apareció el kit de la box bag, de cabeza que me lancé a la compra. Ohhh, como me gusta esta box bag y que útil va a ser cuando decida su uso final. Primeramente quería que fuese el neceser que tengo en el trabajo, pero lucirá poco en la oficina. Así que puede que lo utilice para almacenar las madejas de los amigurumis. Ya veremos, lo que es innegable es que es una preciosidad.

I daily visit TM’s blog. I love the projects Marta publishes every day. I wish Vic was no so far away from Tarragona. I pretty sure if it was closer I would spend lots of money there. Luckily for my pocket, it is not. Nevertheless, we can purchase her kits online.

As I was saying, I visit her blog every day and I fell in love with her box bag immediately. No way would I lose the option to join in this project. Although it is ready to use I don’t know yet if it will be a good way to keep my personal belongings in the office or to keep the cotton for my amigurumis projects. It doesn’t matter, it is terrific, isn’t it??

3 comentaris:

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

Xulissima m'encanta com ha quedat! una abraçada

"TELA MARINERA" ha dit...

Preciosa la Box Bag, i la foto un 10!!
gràcies per les teves alavances ;)
Marta

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

T'entenc, m'encanta visitar el blog de TM! M'encanta aquesta bossa! Petons!