La meva llista de blogs

dissabte, 18 de juny del 2016

canvi de mans III


Quan vaig veure la foto a IG no podia imaginar que ja estava de camí cap a casa. De fet, cada nova foto amb l'etiqueta #canvidemans que anava apareixent, em deixava amb la boca oberta. I de fet en dues ocasions em vaig arribar a preguntar si seria  el meu intercanvi, però en cap moment vaig pensar que aquesta preciositat seria per a mi. 

Cuando vi la foto en IG no podía imaginar que estaba de camino a mi casa. De hecho, cada nueva foto con la etiqueta #canvidemans que se publicaba, me dejaba con la boca abierta. De hecho, en dos ocasiones me llegué a preguntar si aquello que aparecía sería para mí. No obstante, en ningún momento pensé que esta preciosidad fuera para mí.

No way did I think this beautiful doll was coming home when I saw it on IG. Indeed, each new picture with the tag #canvidemans was published, I could not but feel really impressed. Girls, you are real artists, believe me. Two times I thought the gift in the picture was for me. Nevertheless, this gorgeous doll was out of reach, but now, she's at home with me.



L'Eva ha combinat tres tècniques, la costura, la pintura i el feltre. I com que no tinc paraules per descriure aquesta preciositat, millor que ho jutgeu mirant les fotos. Des d'aquí de nou vull agrair-li a l'Eva aquesta meravella que ha sortit de les seves mans i a l'Alícia per organitzar aquest canvi de mans i desitjant unir-me si hi ha una segona edició. 

Eva ha combinado tres técnicas, la costura, la pintura y la lana afieltrada. Y como no tengo palabras para describir tal maravilla, mejor que os recreeis con las fotos. Desde aquí quiero agradecer de nuevo a Eva esta maravilla salida de sus manos y a Alícia ela organización de este intercambio. Y estoy deseando unirme a una posible segunda edición.

Eva has used three techniques, sewing, painting and needle felting. Believe, I have no words to describe it. It is absolutely amazing. Look at the photos.
Eva, I really apreciate your work, you're an artist. Alicia, thanks, for this swap. I really fancy to join the next one, if there's a next one.

2 comentaris:

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

És una nina preciosa! quin canvi de mans més bonic. Jo també espero ja la propera edició. Una abraçada

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Ooohhhh!! Mare meva, és una meravella!!!! Maquíssima!!!
Jo també estic desitjant que arribi ja la següent edició jeje. Una abraçada!