La meva llista de blogs

dijous, 15 de març del 2018

capa de bany


Feia temps que tenia aquest brodat a mitges i ara ha estat un bon moment per retornar al punt de creu. Gairebé m'havia oblidat com m'agrada brodar. Tot i que la tela aida no és la millor per al punt de creu, en aquesta ocasió he considerat que era la convenient per a una capeta de bany de bebé, perquè haurà de rentar-se sovint i em semblava més resistent que el lli.

El disseny s'anomena 'Row of dogs' i forma part d'un kit que vaig adquirir fa segles. En realitat, he adaptat part del disseny per a encabir-lo a la caputxa de la capa.


Hace siglos que tenía este bordado a medias y ahora ha sido un buen momento para retomar el punto de cruz. Casi había olvidado lo que me gusta bordar. A pesar que la tela Aida no es la que más me gusta, creo que era la conveniente para una labor que va a ser lavada con frecuencia.

El diseño se llama 'Row of dogs' y lo adquirí mucho tiempo atrás. En realidad forma parte de un kit, pero he tenido que adaptarlo para que cubiera en la capucha de esta capa de baño para bebé.





It's been a long time since I cross stitched. I almost forget how I enjoyed cross stitching. Now it's been a good moment to finish this project I started I can't remember when. Although Aida fabric is not the best for stitching, I choose it because it is the most convenient for a project it will be frequently washed.

This design, 'Row of dogs', belongs to a kit I purchased long time ago. To be honest, I haven't cross stitched completely, because it has to fit in these baby towel hood.

2 comentaris:

Descabdello ha dit...

És una cucada. A mi també m'agrada molt brodar, però no tinc pas aquesta traça. Quin gran regal!

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

Quins gossets més divertits i queden genial i li donen un toc molt divertit. Una abraçada