La meva llista de blogs

dimecres, 7 de desembre del 2005

dies de pont, dies de creus / días de puente, días de cruces

Aiiiiisssss que bé que van per a tot uns dies de festa, en tenia unes ganes!!! Desconnectes de la feina, dels maldecaps, dorms una mica més (això si no tens una gosseta que ja a les 8 del matí s'atansa per despertar-te i reclamar-te atenció) i fas menys del que a priori tenies pensat fer. Però bé, aquest pont déu n'hi do del temps aprofitat: mitja decoració nadalenca de l'apartament, visita a la perruqueria, i evidentment unes quantes creus al Freshwater Pearls.
Aquí us mostro la portada del patró, com ja vaig comentar es tracta d'un patró gratuit, que em va facilitar DMC EE.UU. Mayté, la profe del grup Mágico Punto de Cruz, el va brodar com a encàrrec per una senyora nord-americana, crec. La història no té desperdici. L'esmentada sra volia regalar-lo a la seva jove, però aquesta no fent massa cas de la seva sogra o futura sogra, el va rebutjar abans de veure'l. Això sí, un cop va veure la joia, la magnífica obra d'art, es va estirar dels cabells per no haver-la acceptat quan va tenir oportunitat. Conclusió: mai hem de dir que no a un regal, i menys encara quan es tracta d'un regal que val el seu pes en or, no pel valor material, sino pel valor sentimental, per tot l'amor que hi ha en l'objecte en sí, com en la persona que ens ofereix el present.


Aisssss, qué bien que sientan unos días de fiesta, tenía unas ganas!!!! Desconectas del trabajo, de los quebraderos de cabeza, duermes un poco más (eso si no convive contigo una perrilla que ya a las 8 de la mañana se te acerca para despertarte y reclamarte atención), eso sí siempre haces menos de lo que habías planificado. De todos modos, este puente me ha cundido: media decoración navideña del apartamento, visita a la peluquería, y evidentemente unas cuantas cruces al Freshwater Pearls.
Aquí os muestro la portada del patrón, como comenté se trata de un patrón gratuito, que me facilitó muy amablemente DMC EE.UU. Mayté, la profe del grupo Mágico Punto de Cruz, lo bordó como encargo para una sra norteamericana, creo. La historia de este bordado no tiene desperdicio. La sra en cuestión quería regalarle una labor a su nuera, pero ésta no haciendo demasiado caso a su suegra o futura suegra, rechazó el regalo antes de verlo. Eso sí, una vez vista la magnífica joya objeto de regalo, se tiró de los pelos por no haberla aceptado cuando tuvo ocasión. Moraleja: nunca tenemos que decir que no a un regalo, y menos cuando se trata de algo que vale su peso en oro, pero no por su valor material, sino por el valor sentimental, por todo el amor que hay en el objeto en sí, como en la persona que nos brinda el presente.

3 comentaris:

Mercedes ha dit...

Muy bien dicho. Sí recuerdo cuando Mayte tenía este esquema en progreso. Espero ver pronto tus primeras puntaditas

Anònim ha dit...

Anims pel treball,... tinc ganes de veure els teus progressos.
Un petó!

nela ha dit...

jajajaj y tu fuiste tan inteligente que le escribiste a dmc y le preguntaste que si lo vendian y te lo enviaron, pero te cuento, este bordado no es mi gusto, pero cualquier cosa que Mayte bora por feo que sea, ella tiene un no se que que se ve espectacular