La meva llista de blogs

divendres, 9 de desembre del 2005

una capsa molt especial / una caja muy especial

Bé, ja vaig comentar que avui desvetllaria el misteri. Què vaig rebre el passat dimecres?????? Doncs, una capseta de fusta molt especial, precisament per la persona que me la va enviar. Des d'aquí vull tornar a agrair-li el detall. L'especial del regal és que la capsa ha estat pintada a mà i, per descomptat, el brodat de la tapa. A més a dintre hi ha tot un seguit de compartiments per a poder desar les diferents bossetes d'infusions. Aiiii, cosetes com aquestes em va pensar que al món hi ha molta gent que val la pena conèixer. Que algú se'n recordi de tu i tingui el detall de gastar unes hores del seu temps en preparar-te una sorpresa... no té preu!!!! Ara a gaudir-la!!
La meva afició al té me la va encomanar el Jordi, perquè jo de sempre he sigut més aviat cafetera, i encara ho sóc. Això, però, no vol dir que un cop cada dos mesos fem una visita al Tea Shop de Tarragona i descobrim nous aromes. L'últim ha estat el Rooibos Sabana. Ufff té un gust un pel peculiar, que no us recomano si preferiu gustos com el té negre amb fruites del fosc o el té de mango. Però a la vida s'ha de tastar tot!!!

Bueno, os comenté que hoy desvelaría el misterio. ¿¿Qué recibí el miércoles???? Una cajita de madera muy, pero que muy especial, precisamente por la persona que me la envió. Desde aquí quiero volverle a agradecer el detalle. Lo que hace a este regalo especial es el hecho de que está pintada a mano y, por supuesto, por el bordado de la tapa. Además en su interior hay una serie de compartimentos para guardar las bolsitas de infusiones. Aiiii, hechos como éstos me hacen pensar que en el mundo todavía existen personas a las que vale la pena conocer. ¡¡¡Qué alguien se acuerde de ti y tenga el detalle de dedicarte unas horas de su tiempo para prepararte una sorpresa... no tiene precio!!!! Ahora a disfrutarlaaaaa.
Mi afición al té me la contagió Jordi, porque yo siempre he sido más cafetera, y todavía lo soy. De todos modos, eso no implica que de vez en cuando nos acerquemos al Tea Shop de Tarragona y descubramos nuevos aromas. El último ha sido el Rooibos Sabana. Ufff tiene un gusto un pelín particular, que no os recomiendo si preferís una buena taza de té negro con frutas del bosque o un té de mango. Pero en la vida tenemos que probarlo todo!!!!

5 comentaris:

IsaB ha dit...

Que caja más bonita...y con té además! Qué suerte!!!!

Por fin descubro tu universo.

;-D

Amistades

IsaB

Anònim ha dit...

... laura, aquesta capseta és mooooolt xula,... ostres!,pots estar contenta xquè és un detall molt especial. A més,si ets aficionada al te, doncs, ara en prendràs el triple, crec jo, vaja!!. Posa'ns una foto del frontal pintat a mà,... més que res xque se m'acabin de posar les dents llargues. Un petó.

laura ha dit...

Silvia: al blog de l'Ana pots veure el detall del gravat. Aquí als comentaris no sé carregar les imatges.
http://photos1.blogger.com/blogger/4061/1918/1600/DSCN1788.jpg

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Laura , que alegría verte tan feliz! Tienes razón, todavía queda gente maravillosa, pero sabes una cosa, yo estoy convencida que la gente que hace cosas con sus manos, sobretodo las bordadoras , son personas muy generosas, y yo se que Ana ha bordado y fabricado la cajita de Té para tí con mucho cariño... Disfrútala !!:)

nela ha dit...

yo te dije ella es una caja de sorpresas y es tan bella persona como tu, que yo al recibir el mio quedo boba, ellla es una amor, y publicamente ana que haces para Volar, definitivammente esres costureraloca mec mecccccc