La meva llista de blogs

dimecres, 25 de gener del 2006

Rara jo????????

Aquests darrers dies he llegit en alguns blogs la llista de rareses dels seus autors. He de dir, en defensa de les autores (perquè la majoria de blogs que llegeixo pertanyen a noies) que he rigut bastant. És curiós la quantitat de coses estranyes que ens poden treure de polleguera als éssers humans. Bé, motivada per això, he tractat de fer la meva llista. Tot i que considero que sóc bastant maniàtica, m'ha costat fer el llistat.


1. M'agrada dormir completament a les fosques i en total silenci. La finestra ha d'estar tota tancada i la persiana abaixada totalment, fins i tot a l'estiu. Sí sí a l'estiu també, prefereixo morir-me de calor a veure una guspira de llum. (això, però és més difícil des què hi ha algú a l'altre costat del llit). La foscor ABSOLUTA és indispensable per al meu bon descans.

2. Tot i que m'agrada dormir en silenci, per poder agafar el son, he d'anar-me'n al llit amb els auriculars i la ràdio. I digueu-me estranya, però a casa qui escolta els programes radiofònics esportius sóc jo. Pregunteu-me qualsevol cosa de l'actualitat blaugrana a mi i no a Jordi.

3. M'agrada tenir les coses planificades, no totes les coses, sino més aviat les sortides. No m'agrada decidir 5 minuts abans que vaig al cine, ni que vaig a sopar a un restaurant (especialment si és un dels meus restaurants preferits i dels cars), ni quan un dissabte m'acabo de llevar que apa agafem el cotxe i ens en anem a Barcelona, per exemple. Aquest tipus de coses m'agrada tenir-les planificades, per a poder-les disfrutar més intensament. Per exemple, si dilluns sé que el dissabte aniré a sopar a un bon restaurant, estic desitjant que arribi el dia i és com si tota la setmana estigués gaudint de forma avançada del sopar. Vaja és una forma de gaudir el doble pel mateix preu!!!!


4. Sempre, sempre i sempre, en tots els àpats em reservo el que més m'agrada per al final. El tros del tall de llom que fa més goig, la patata fregida més rosa, l'ou dur de les amanides, la gamba més xula de la paella, el tros de flam més ummmm... És com deixar el bon sabor de boca pel final. Ahhh i el pollastre a l'ast sempre amb els dits i no amb coberts, no té el mateix gust si no.

5. Quan surto de casa tinc la mània de picar l'interfon per a obrir la porta d'entrada a l'edifici, tot i que qui hagi sortit de casa abans ja l'hagi picat. Bé aquesta mania he de dir que la tinc per fer rabiar a qui no em deixa dormir totalment a les fosques.


Estos últimos días he leido en algunos blogs la lista de rarezas de sus autores. Tengo que decir, en defensa de las autoras (porque la mayoría de blogs que leo pertenecen a chicas) que me he reido bastante. Resulta curioso la cantidad de cosas extrañas que pueden sacarnos de quicio a los seres humanos. Bueno, motivado por ello, he tratado de confeccionar mi propia lista. Y a pesar que me considero maniática, me ha costado elaborarla.
Quien desee elaborar la suya, ya sabe.

5 HABITOS RAROS

LAS REGLAS DEL JUEGO. El primer jugador de este juego inicia su mensaje con el título "5 extraños hábitos tuyos". Las personas que son invitadas a escribir un mensaje en su respectivo blog a propósito, de sus extraños hábitos, deben también indicar claramente este reglamento. Al final, debéis escoger 5 nuevas personas a indicar y añadir el link de su blog o diario web. No olvidéis dejar un comentario en su blog o diario web diciendo "Has sido elegido" y dices que lean el vuestro


1. Me gusta dormir completamente a oscuras y en total silencio. La ventana tiene que estar totalmente cerrada y la persiana bajada hasta el final, incluso en verano. Sí sí, en verano también, prefiero morime de calor a que entre el más mínimo rayo de luz (esto es muchísimo más difícil desde que hay alguien "AL OTRO LADO DE LA CAMA"). La oscuridad ABSOLUTA me es indispensable para descansar bien.

2. A pesar que me gusta dormir en silencio, para poder conciliar el sueño, debo irme a la cama con los auriculares y la radio. Llamadme rara, pero en casa quien escucha los programas radiofónicos deportivos soy yo. Preguntadme cualquier cosa de la actualidad azulgrana a mí y no a Jordi.

3. Me gusta tener las cosas planificadas, pero no todas las cosas, sino más bien las salidas. No me gusta decidir 5 minutos antes que me voy al cine, ni a cenar a un restaurante (especialmente si
es uno de mis favoritos y de los caros), ni un sábado recién levantada que cogemos el coche y nos vamos a Barcelona, por ejemplo. Este tipo de cosas me gusta tenerlas planificadas, para poderlas disfrutar más intensamente. Por ejemplo, si el lunes sé que el sábado iré a cenar a un buen restaurante, estoy deseando que llegue el día y es como si toda la semana estuviera disfrutando de forma adelantada de esa cena. Vaya que es una forma de disfrutar el doble por el mismo precio!!!!!

4. Siempre, siempre y siempre, en todas las comidas me reservo lo que más me gusta para el final- El trozo de lomo que me llama más, la patata frita más doradita, el huevo duro de las ensaladas, la gamba más apetitosa de la paella, el pedazito de flam.... Es acabar con el mejor bocado. Ahhh y el pollo al ast con los dedos, que si no no tiene el mismo sabor.

5. Cuando salgo de casa tengo la manía de picar el interfono para abrir la puerta de entrada del edificio, a pesar de que quien me precede ya haya picado. Bueno, esta manía de confesar que la tengo para hacer rabiar a aquel que no me deja dormir completamente a oscuras.

Quien quiera ya sabe.

1 comentari:

nela ha dit...

jajajjaja si que eres maniatica, pero lo de dormir a oscuras yo lo hago, y lo que reservo al final ayyyyy que dejo caulquier cosa por un postre, si aunque sufra de insulinismo, esa sera mi muerte el dulce. que biennn
besos a mi laura