La meva llista de blogs

dilluns, 10 d’abril del 2006

Mea culpa

Avui escric aquest post amb la cua entre les cames, entonant el Mea Culpa. Us enrecordeu d'aquestes paraules del post del passat dijous: "S'ha degut dir millor això del px que haver de "patejar-me" tota la ciutat buscant un regal. I jo em pregunto, com pot ser que després de 5 anys de relació, se li hagin acabat les idees per fer un regal??" Les retiro i de pas em dono 31 fuetades a l'esquena, que per això estem a Setmana Santa.

Què per què dic totes aquestes bajenades?? Doncs perquè dissabte després de venir de la platja del nostre llarg passeig matinal, vaig haver d'anar al pàrquing a buscar la segona part del meu regal d'aniversari. Síii un segon regal, i síiiii un segon regal relacionat amb el px. Aiiiiii que malament em sento després de dir i repetir fins a l'esgotament que a casa no agrada que faci px. I va i em trobo una mega-lupa, d'aquestes que tenen llum freda fins i tot. Si simplement per Nadal fullejant un catàleg, vaig comentar quina lupa més maca tenien en stock. Noooo, si després hauré de reconèixer que de vegades sí m'escolten.



Hoy escribo este post con el rabo entre las piernas, entonando el Mea Culpa. ¿Os acordáis de las palabras que escribí en el post del jueves pasado:
Se ha debido decir mejor esto del px, que tener que patearme toda la ciudad buscando regalo. Y yo me pregunto cómo puede ser que después de 5 años de relación, se le hayan acabado las ideas para un regalo. ? Las retiro y de paso me doy 31 azotes en la espalda, que para eso estamos en Semana Santa.

¿Qué por que escribo todas estas sandeces? Porque el sábado después de nuestro largo paseo matinal hasta la playa, fui al parking a buscar la segunda parte de mi regalo de cumpleaños. Síiii un segundo regalo, y síiiiii un segundo regalo relacionado con el px. Ayyyy que mal me siento després de repetir hasta la saciedad que en casa no está bien visto esto del px. Y va y me encuentro con un mega-lupa, de esas que incluso tienen luz fría. Si simplemente por Navidad ojeando un catálogo comenté que lupa más maja tenían en stock. Nooooo, si va a ser que tendré que reconocer que hay veces en que me escuchan.


2 comentaris:

Lolita Blahnik ha dit...

Ohhhhh, no te preocupes, el que tiene boca se equivoca no?? eso deciamos en el cole de pequeñas. Todos decimos cosas que no sentimos a veces, los que nos quieren no las tienen en cuenta, no te sientas mal!!!!

Anònim ha dit...

Ohhhh!!!; ho veus, si es que en el fons, no podem viure sense ells.... i, que mono que és, regalan-te una cosa que et fa il.lusió....
Bona Setmana Santa !!