La meva llista de blocs

dilluns, 10 d’abril de 2006

Sobre les teles.../ Sobre las telas

... la Gemma m'ha preguntat què penso fer amb elles. He de dir que a vegades quan compro, veig massa coses que m'agraden i vaig omplint el cistell fins que he de frenar. En principi, volia comprar-ne algunes d'alegres per a la bosseta de fils que estic confeccionant. Crec que utilitzaré la de color verd amb cercles de color. I de pas, acabaré brodant algun gat més per un llibret per a les agulles i forraré l'interior amb la tela de gats. La resta encara no sé ben bé en què les empraré. Les vaig veure i va ser un amor a primera vista. Segur que les idees ja sorgiran i de pas és una manera de començar a acumular teles, encara que entre elles no coordinen gens.

Per cert, crec que va ser l'Anabel que em va preguntar on les vaig comprar. Aquí us deixo el link per si us interessa. És una tenda online molt eficient, en tres dies vaig tenir la comanda a casa. A més, hi ha quantitat de peces rebaixades.


... Gemma me ha preguntado que pienso hacer con ellas. Tengo que aclarar que a veces cuando compro, veo demasidas cosas que me gustan y voy llenando el carro hasta que tengo que ponerme el freno. En principio, quería comprar algunas para la bolsita de hilos que estoy confeccionando. Creo que utilizaré la de color verde con topos. Y de paso acabaré bordando algún gato más para un librito de agujas y forraré el interior con la tela de gatos. Aún no sé para que me servirán el resto. Simplemente las vi y fue un amor a primera vista. Ya surgirán las ideas y de paso es una manera de empezar a acumular telas, aunque entre ellas no coordinan nada.

Por cierto, creo que fue Anabel quien me preguntó dónde comprarlas. Aquí os dejo el link por si os interesa. Es una tienda online muy eficiente, en tres días llegó el pedido. Además, hay gran cantidad de piezas rebajadas.


4 comentaris:

Anabel ha dit...

Gracias por el link!¿Te han llegaod ya los imperdibles?

Lolita Blahnik ha dit...

Dios!!!!!!!!!!!! no quiero ni mirar ese link, no se si tendre autocontrol, que ultimamente estoy de un derrochador...

Aysezhu ha dit...

Gracias por el link, seguro que acabo picando.

silvia ha dit...

... gràcies pel link,... estic a punt de picar ( i de pecar !!! )