La meva llista de blogs

dilluns, 26 de juny del 2006

Okupació

La Nela em preguntava que com portava l'absència de Jordi aquests dies. Jutgeu-ho vosaltres mateixos mirant la foto. Des què em vaig quedar sola a casa he assaltat el menjador amb les meves coses, sembla un camp de batalla. Aquesta foto és d'ahir al vespre, però abans d'anar a dormir estava tot recollit, ehh. El FWP va avançant amb bon ritme; m'he fet un fart de fer magdalenes; he començat uns treballs amb feltre; i també tinc mig tallat i cosit un gat. El que m'ha faltat aquest cap de setmana ha estat temps, però això es resoldrà a partir d'aquest diumenge quan comencen les meves vacances.
Qui està notant molt la falta de l'element masculí a casa és la Sira, que quan sent la porta de l'escala, va corrent al rebedor a esperar-lo. Està molt moixa. Jo també l'anyoro, però dijous al migdia estarà de nou a casa.


Nela me preguntaba que como llevo la ausencia de Jordi estos días. Juzgadlo vosotras mismas mirando las fotos. Desde que me he quedado sola en casa he asaltado el comedor con mis cosas cual campo de batalla. Estas fotos son de ayer por la noche, eso sí lo dejé todo recogido antes de acostarme. El FWP avanza a un buen ritmo; no he parado de hacer magdalenas; he empezado algunos trabajos de fieltro; y también tengo medio cortado e hilvanado un gato. Lo que me ha faltado este fin de semana ha sido tiempo, pero eso se arreglará a partir de domingo cuando empiezan mis vacaciones.
Quien está notando enormemente la falta del elemento masculino en casa es Sira, que cuando oye la puerta del portal, va corriendo al recibidor a esperarlo. Está muy mimosona. Yo también le echo de menos, pero el jueves al mediodía estará en casa de vuelta.

PD: Nela imagino la cara de Robert al entrar en casa y con tus cosas de px por todos lados. Espero el jueves que no haya nada de px por ningún lado.

Por cierto no dejéis de pasar por el blog de Nela, estamos de celebración de cumple-blog y en lugar de recibir regalitos, ella ofrece una preciosidad. Animaos.

9 comentaris:

nela ha dit...

jajajajaj
bueno si te cuento cunado te estaba leyendo estaba en skype con robert, le contaba que la cassa debo recojerla para el jueves pues el viene el viernes en la noche, tyo acampo en el cuarto, y en casa de mami, pero he decidido volver a mmi casita, pues tube una discusion con mi hermana, y total yo tengo mi ambiente en mi casita, a quien extrañare enlas noches es a mimi y a mami,
bueno esta es la vida de casad, dejar a los padres por un esposo...
besos heyyy que te traes.... besos mi Laurichis tranquila que si voy a Paris te visitoooooo
ya veras...

nela ha dit...

Laurta que es eso una ratona? no la veo bien que esssssss

Ana María ha dit...

jajjajajaj, me encanta el campamento Krasty que has montado, okupa total!!!!. Bueno mirando la parte positiva has estado muy ocupada y seguro que el tiempo se te pasa volando, ánimo que ya mismo tienes a Jordi en casita :-)

Besicos regordicos

Anònim ha dit...

Si, si, ja veig que estàs molt avorrida sense el teu home... jiji!
Aprofita-ho, no es cada dia que una pot escampar-se per tota la casa!!

laura ha dit...

Nelaaa, eso es una ratita presumida como la del cuento. Me la regaló la madre de Jordi un año para mi santo. Es un alfiletero. Ando escudriñando a ver si logro hacer una similar. De momento tengo fieltro marrón y gris para la carita. Ya le tomaré una buena foto.
Es cierto Ana el tiempo ha pasado volando, porque los días laborables los paso en la oficina y cuando llego a casa estoy supercansada, juego con la perra y a dormir pronto.

laura ha dit...

Vanee, los gatos están escondidos, con el calor duermen de día y por la noche se van de paseo por el pueblo. Estoy como el tiempo caluroso a ver si me refresco con el FWP.

H. ha dit...

Laura,

Moltes gràcies pels teus anims. He escrit un post per a totes vosaltres. És aqui, he tornat!!

Un petonàs!

Anònim ha dit...

... el que jo donaria per una setmaneta de no veure a ningú.... i treballar a la taula del menjador en pijama ( és bàsic ), i esmorzar davant l'ordinador, surfejant de blog en blog.... mmmm ja m'hi trobo....

laura ha dit...

eiiii Sílvia, setmana d'estar sola a casa sí, però havent de venir a currar. Llavors queden poques hores per a l'oci casolà.