La meva llista de blogs

dijous, 20 de juliol del 2006

puces / pulgas

Puces són el que semblen aquestes creus, i això que a la foto es veuen tremendament enormes. Podeu veure un detall del que estic preparant per a l'intercanvi nadalenc de MPC. M'he llençat a la piscina i he optat per fer-ho en 1x1 en una tela lugana color crema i ct25. No sé si queden del tot ortodoxes, però sempre ha d'haver-hi una primera vegada a la vida, fins i tot per a l'1x1. El que sí noto és que després de brodar tinc un mal de cap impresionant, serà de forçar la vista.

Pulgas son lo que parecen estas cruces, y eso que en la foto se ven tremendamente enormes. os muestro un detalle de lo que estoy preparando para el intercambio navideño de MPC. Me he tirado a la piscina y de cabeza y he optado por bordarlo en 1x1 en una tela lugana color crema y ct25. No sé si quedan del todo ortodoxas, pero siempre tiene que haber una primera vez en la vida, hasta para bordar en 1x1. Lo que sí noto es que después de bordar tengo un dolor de cabeza impresionante, será de forzar la vista.

7 comentaris:

Lolita Blahnik ha dit...

no tengo ni idea de lo que es punto de cruz 1x1 pero parece que muy trabajoso... seguro que queda muy bien y vale la pena tanto esfuerzo :)

nela ha dit...

jajaja tranquila que de verda el 1x1 parecen no pulgas si no garrapatas,,, besos

Loló ha dit...

Laura yo veo esas pulguitas muy bien...

Animos,

Loló

Deya ha dit...

Muy lindo, se ve genial te felicito
Deyanira

Anònim ha dit...

.... arghhhh, ja he endevinat què estàs brodant,....
Mira, mira,...

http://nivaira.over-blog.com/article-1392410.html

M'equivoco???

laura ha dit...

pssssssss Sílvia, psssssssss. Sabia que tú podies endevinar-ho, però pssss que és per l'intercanvi de nadal.

Anònim ha dit...

sorry!!!!, borra el meu comentari, si vols ....